همکاری گسترده شهرداری قم با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های دینی و معنوی

شهردار قم از همکاری گسترده شهرداری با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های دینی و معنوی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار اعضای ستاد اعتکاف استان قم، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: امام حسین(ع) سیره جد خود پیامبر اسلام(ص) را ادامه دادند و توانستند نهضتی تاریخ‌ساز را آغاز کنند که همچنان جریانی زنده و پویا است.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص اعتکاف گفت: شهرداری این امکان را دارد که بسترهای مناسب برای تبلیغات اختصاصی اعتکاف را در اختیار ستاد اعتکاف قرار دهد.
سقائیان نژاد با بیان اینکه شهرداری قم به دنبال بهسازی و آماده سازی مساجد مطلوب در شهر است خاطرنشان کرد: باید مساجد ما زیبا و مناسب و چشم‌نواز باشند و بتوانیم شرایط خدمات‌رسانی مطلوب به نمازگزاران و زائرین از جمله سرویس‌های بهداشتی را در آنها فراهم کنیم.
وی با اشاره به همکاری گسترده شهرداری با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های دینی و معنوی بیان کرد: به دنبال این هستیم که از روش‌های جدید و ابداع‌گونه فرهنگ و ارزش‌های دینی را به مردم منتقل کنیم.
شهردار قم با تاکید بر تقویت ظرفیت‌های بلوار پیامبر اعظم در شهر قم گفت: به دنبال این هستیم که بلوار پیامبر اعظم بلواری معنوی و آیینی در شهر قم باشد و مردم اقبال به حضور و پیاده‌روی در آن داشته باشند.

منبع:فارس

902/900

کد خبر: 849174

وب گردی

وب گردی