هیچ مسالحه‌ای بر سلاح و راه مقاومت تاثیر نخواهد گذاشت

معاون رییس دفتر حماس با بیان اینکه به هیچ وجه در دفاع از حقوق ملت فلسطین از مقاومت دست بر نمی‌داریم، گفت: هیچ تفاهم و مسالحه‌ای بر روی سلاح و راه مقاومت تاثیر نخواهد گذاشت.

به گزارش ایسکانیوز ، صالح العارودی معاون رییس دفتر حماس عصر امروز در دیدار با علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل مواضع سیاسی و میدانی حماس را روشن دانست و گفت: به هیچ وجه در دفاع از حقوق ملت فلسطین از مقاومت دست بر نمی‌داریم و هیچ تفاهم و مسالحه ای بر روی سلاح و راه مقاومت تاثیر نخواهد گذاشت.

وی افزود: خوشحالیم که مسئله فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است و این پشتیبانی به ما قوت می‌دهد.

معاون رییس دفتر حماس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، کشورهای غربی و آمریکا تمامی تلاش خود را برای پایان دادن به قضیه فلسطین و مقدسات اسلامی و قدس شریف به کار می‌بندند، اظهار داشت: جنبش حماس با دو سیاست با این خدعه اسراییلی-آمریکایی که متاسفانه با یک توطئه منطقه‌ای انجام می شود مقابله می‌کند
که بخش اول آن مصالحه و وحدت داخلی و بخش دوم مقاومت در برابر اشغالگران است.

صالح العارودی بابیان اینکه امیدواریم همه دوستان و هم پیمانان ما از وحدت داخلی مقاومت حمایت کنند به مذاکرات صلح در قاهره اشاره کرده و افزود: این مذاکرات از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سه شرط رو به رو شد؛ نخست خلع سلاح جنبش حماس، دوم به رسمیت شناختن رژیم صهیونستی و سوم قطع رابطه با ایران.

صالح الهارودی که ریاست هیات فلسطینی در مذاکرات صلح قاهره را عهده‌دار بود در ادامه افزود: در پاسخ به شرط اول مبنی بر خلع سلاح حماس گفتیم که به هیچ وجه این شرط را نمی پذیریم.

وی در مورد شرط دوم صهیونیست‌ها نیز گفت: ما اصلا در این برهه نیستیم بلکه ما هم اکنون در دوران از بین بردن رژیم صهیونیستی هستیم.

معاون رییس دفتر جنبش حماس درباره شرط اسرائیلی درباره قطع رابطه با ایران گفت: حضور ما در ایران نفی عملی آن شرط مبنی بر قطع روابط با ایران است.

کد خبر: 849205

وب گردی

وب گردی