دستور وزیر کشور برای تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل، از دستور وزیر کشور برای اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل، از دستور وزیر کشور برای اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی در صف و ستاد وزارت کشور خبر داد.

سید رمضان شجاعی کیاسری با اشاره به جلسه صبح امروز ۲۹ مهرماه شورای معاونین وزارت کشور گفت: در این جلسه،رحمانی فضلی؛ وزیر کشور خطاب به معاونین وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران در سراسر کشور بر انجام خدمت بی منّت و پیگیری جدی روند اصلاح نظام اداری و تقویت سلامت آن تأکید کرد و گفت : همه ما در اجرای عدالت و استیفاء حقوق آحاد ملت، در نزد خدای تعالی و خون شهدا مسئول هستیم و باید همه تلاش و مساعی خود را در این مسیر بکار ببندیم.

شجاعی کیاسری افزود: وزیر کشور در همین ارتباط و بر اساس مصوبه هیأت وزیران، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی را مکلّف به تشکیل این ستاد در سطوح مختلف وزارت کشور به منظور ارتقای روند تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی بصورت اثر بخش و ارائه گزارش به صورت مستمر کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ادامه داد: رحمانی فضلی در جلسه امروز شورای معاونین، همچنین در دستوری مشابه از استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران خواست، متناسب با ستاد ایجاد شده در ستاد وزارت کشور بر اساس مصوبه هیأت وزیران، ستادهای متناظر را در راستای تکریم مردم و مراجعین و رسیدگی به شکایات مردمی از سوء عملکرد های اداری و احیاناً فساد اداری در دستگاه های اداری و اجرائی حوزه خود، تشکیل دهند و بعلاوه، تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم بتوانند شکایات خود را از همه دستگاههای اجرایی به سهولت ارائه کنند و همچنین شکایات واصله دراسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن به مردم منعکس شود.

شجاعی کیاسری خاطر نشان کرد: رحمانی فضلی از بخشهای نظارتی وزارت کشور؛ از جمله مرکز امور بازرسی خواست با جدیت هر چه تمامتر و با ایجاد ساز و کار مناسب، جداً بر این روند نظارت و نتیجه پیگیری ها را، به صورت مستمر گزارش کنند.

کد خبر: 849218

وب گردی

وب گردی