ایجاد شبکه جهانی دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های جهان اسلام

معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های دانشگاه پیام نور گفت: شبکه جهانی دانشگاه پیام نور در بین دانشگاههای جهان اسلام ایجاد می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدحسن دوگانی گفت: در برنامه ششم توسعه به دانشگاه پیام نور اجازه داده شده است که با دانشگاههای معتبر داخل و خارج دوره های مشترک حضوری، نیمه حضوری و باز اجرا کند و مجری دوره های مشترک بین المللی باشد.

وی با اشاره به برگزاری دوره های مشترک بین المللی با دانشگاه‌های معتبر داخل وخارج افزود: شبکه جهانی دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه‌های جهان اسلام ایجاد می شود.

معاون حقوقی مجلس وامور استان‌های دانشگاه پیام نور افزود: با ایجاد شبکه جهانی دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه‌های جهان اسلام می توان در عرصه بین المللی علم فناوری دنیا وارد شد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال گسترش زمینه های همکاری مشترک با دانشگاه ها داخلی و خارجی هستیم، گفت: با گسترش این همکاری ها و برنامه ریزی های جدید دانشگاه پیام نور را به روز و به عنوان ابر دانشگاه دولتی کشور مطرح کنیم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های دانشگاه پیام نور با اشاره به همکاری علمی بین عراق و ایران افزود: گسترش دیپلماسی علمی بین دو کشور ایران و عراق یک ضرورت مهم استراتژیک است.

کد خبر: 849230

وب گردی

وب گردی