برگزاری مراسم کد کاپ در دانشگاه صنعتی شریف / تصاویر

سومین دوره ی مسابقات برنامه نویسی کدکاپ شریف با حضور 200 شرکت کننده در ۴ دسته ی؛ دست‌گرمی، مقدماتی، انتخابی و نهایی و به صورت آزاد طی روزهای 27 و 28 مهرماه در دانشکده ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ سومین دوره ی مسابقات برنامه نویسی کدکاپ با هدف افزایش دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان و کاربردی کردن این مهارت و دانش در صنعت فناوری اطلاعات کشور و با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
در این دوره از مسابقات 1850 نفر به صورت برخط در سامانه Quera با هم به رقابت پرداختند و طی چندین مرحله و عبور از فیلترهای مختلف سرانجام حدود 200 نفر به مرحله حضوری این مسابقات در دانشگاه صنعتی شریف راه پیدا کردند. از این تعداد 48 درصد شرکت کننده ها از تهران و 52 درصد از سایر شهرها در این مسابقه حضور داشتند و 18 درصد از شرکت کننده های این دوره از مسابقات را دانش آموزان تشکیل می دادند.
خاطر نشان می شود: سومین دوره از مسابقات کدکاپ شریف عصر روز جمعه 28 مهر ماه با حضور دکتر خوانساری رییس مرکز تحقیقات مخابرات ایران و معاون وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات، دکتر دوایی معاون وزیر ارتباطات، دکتر موحدی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، دکتر طالبی رییس مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و دکتر ربیعی دبیر کل مسابقات و با معرفی تیم های برتر و با اهدای70 ربع سکه بهار آزادی به برندگان به کار خود پایان داد.
شایان ذکر است، تیم Fireworks unlimited با حضور محمد صانعیان و آرش محمودیان بیدگلی مقام اول و تیم 4815162342 با حضور شایان چشم جهان و محمد نعمت اللهی نیز مقام دوم و تیم به یاد داش رانتایم با حضور علی شفیعی و مهرداد صابری به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند. گفتنی است، محمد صانعیان و محمد نعمت اللهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مقام اول و دوم این دوره از مسابقات شدند.

کد خبر: 849336

وب گردی

وب گردی