مرادنیا: سرمایه گذاری یکی از ضرورت های مهم در استان کردستان است

استاندار کردستان سرمایه گذاری را یکی از ضرورت های مهم در استان کردستان دانست و گفت: سرمایه گذاری در بخش تولید زمینه را برای جذب نیروی کار استان مهیا و فرصت لازم را برای توسعه و شکوفایی در کردستان فراهم می کند.

به گزارش ایسکانیوز، بهمن مرادنیا در نشست فرماندان و مدیران تابعه استان کردستان در سنندج اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد و به دغدغه اصلی مدیران و مردم استان کردستان تبدیل شود.

وی با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای استان کردستان در حوزه های مختلف و لزوم بهره برداری درست از آنها از سوی مدیران و مسئولان استان، یادآور شد: باید با به کار گیری همه ظرفیت های موجود روند توسعه استان را سرعت بخشید و به مردم کردستان خدمتگذاری کرد.

مرادنیا ضمن تاکید بر اینکه توسعه پایدار استان کردستان باید در دستور کار تمامی مدیران و مسئولان ادارات و سازمان های دولتی استان قرار گیرد، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی باید از همه ظرفیت ها در مسیر توسعه کردستان استفاده کنند.

استاندار کردستان به موضوع ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان اشاره کرد و افزود: ایجاد اشتغال پایدار باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد و به دغدغه اصلی مدیران و مردم استان تبدیل شود.

مرادنیا سرمایه گذاری را یکی از ضرورت های مهم در استان کردستان عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری در بخش تولید زمینه را برای جذب نیروی کار استان مهیا و فرصت لازم را برای توسعه و شکوفایی در کردستان فراهم می کند.

استاندارکردستان به وظایف مهم فرمانداران اشاره کرد و اظهار داشت: فرمانداران نیازهای اصلی مردم را اولویت بندی کنند و به تدریج با اتخاذ راهکارهای اجرایی برای تحقق آنها تلاش خود را مضاعف کنند.

وی با بیان این مطلب که مشکلات و نارسایی های فراوانی از گذشته و قبل از دولت تدبیر و امید در استان وجود داشت، گفت: باید همه تلاش کنیم تا کمبودها در استان کردستان جبران شود.

مرادنیا ضمن تاکید بر لزوم توجه به موضوع اطلاع رسانی خدمات نظام اسلامی در استان کردستان، گفت: باید نتیجه تلاش های دولت در استان برای مردم ملموس باشد مدیران باید خدمت انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنند.

بهمن مرادنیا از شنبه هفته قبل به عنوان استاندار کردستان معرفی شد و جای عبدالمحمد زاهدی را در استانداری کردستان گرفت و طی یک هفته گذشته با مدیران ادارات و سازمان های دولتی نشست های مختلفی را برگزار کرده است.

وی از نیروهای بومی استان کردستان است که سابقه یک دوره نمایندگی مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی را دارد و از زمان انتصاب به عنوان استاندار کردستان در صحبت های مختلف بر موضوع رفع بیکاری و همچنین جذب سرمایه گذاری در این استان به عنوان اولویت های اصلی کار خود تاکید کرده است.

901

کد خبر: 849353

وب گردی

وب گردی