برپایی ۲۰ موکب از مازندران در کربلا و نجف

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از برپایی ۲۰ موکب استان برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در کربلا و نجف خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،علیرضا یونسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با اربعین حسینی ۲۰ موکب برای خدمات دهی به زائران حسینی در کربلای معلی و نجف اشرف برپا می شود یادآور شد: از این تعداد هشت موکب با مشارکت مردم و عزاداری حسینی عراق برپا خواهد شد.

وی گفت: موکب های استان امسال در شهر کربلا، سه راهی کوت و مسیر کربلا به نجف به زائران حسینی در کشور عراق خدمات دهی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تا پایان روز پنجشنبه حدود ۲۰ هزار نفر از زائران استان گلستان و مازندران برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این میزان بیش از ۱۱ هزار زائر مازندرانی و بقیه گلستانی هستند.

یونسی با بیان اینکه کنسولگری موقت عراق برای صدور روادید و خدمات دهی به زائران حسینی مازندران و گلستان در ساری دایر شده است از زائران خواست تا برای سفر و شرکت در مراسم اربعین حسینی نسبت به دریافت روادید اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران شمار زائران استان که سال قبل برای مراسم اربعین حسینی ثبت نامه کرده بودند را حدود ۵۰ هزار نفر اعلام کرد.

منبع :مهر

/900902

کد خبر: 849380

وب گردی

وب گردی