سبحان مهدی پور «از کفم رها» از ساخته های «عارف قزوینی» را خواند

قطعه تصویری «از کفم رها» از ساخته های «عارف قزوینی» با صدای «سبحان مهدی پور» خواننده موسیقی سنتی , توسط موسسه فرهنگی هنری آوای دل البرز منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، سبحان مهدی پور با اشاره به موزیک ویدئوی «از کفم رها» که تازه ترین تک اثر موسیقایی-تصویری با صدای خودش است، عنوان کرد: در این قطعه که فضایی رمانتیک و عاشقانه دارد، هنرمندان محمد امین اکبر پور (تار) و ایرج طباطبایی (تنبک)، آواز مرا همراهی کرده، رضا قلندریان کارگردانی این قطعه را بر عهده داشته و مائده اسماعیلی همسرم، در آن به ایفای نقش پرداخته است.

سبحان مهدی پور همچنین افزود: قطعه تصویری دیگری را نیز در دست انتشار داریم، تحت عنوان «وحدت ملی» با شعر و آهنگی از محمد علی امیر جاهد و تنظیم محمد امین اکبرپور که این قطعه نیز ضبط و تصویربرداری آن به پایان رسیده و بزودی، با حضور مسئولین، هنرمندان و ادیبان، در استان البرز رونمایی خواهد شد. این قطعه فضایی ملی-میهنی دارد که این اثر را به شهدا و ایثارگران ایران زمین تقدیم کرده ام.

«از کفم رها شد قرار دل» یا به اختصار «از کفم رها» تصنیفی در یک بند از «عارف قزوینی» است که سال ۱۳۲۹ ه.ق ساخته شد.

قطعه تصویری «از کفم رها» با صدای «سبحان مهدی پور» (به شماره مجوز ۰۰۷۲۴/۷۳۸/ت/۹۶/۰۶ از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، از طریق سایت های معتبر موسیقی در ایران قابل دریافت رایگان است.

503

کد خبر: 849416

وب گردی

وب گردی