اعلام نتایج نهایی پذیرش رشته‌های خاص کنکور 96 + فهرست پذیرفته شدگان

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای نتایج نهایی پذیرش در ۱۱ کدرشته خاص کنکور ۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام کد قبولی نهائی برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1396 برای آنها یکی از کدهای 11، 12، 14، 15 ،17 ،18 ، 20، 21 ، 22 ،23 و 24 اعلام گردیده است، اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ 96/07/02 این سازمان درخصوص آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1396 که جهت انجام مراحل مصاحبه و گزینش رشته‌های مختلف تحصیلی به کدهای 11 و 17 (دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی)، 12 (رشته‌های تحصیلی دانشگاه شاهد)، 14 (رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری)، 15 (رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)، 18 (رشته‌های تحصیلی دانشکده غیرانتفاعی رفاه)، 20 (دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله«عج») ، 21 (دانشگاه شهید مطهری) ، 22 (دانشگاه مذاهب اسلامی) ، 23 (دانشگاه صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران) ، 24 (الهیات و معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع)) در آزمون سراسری معرفی شده‌اند، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند پس از بررسی مراحل مصاحبه و یا صلاحیت‌های عمومی گزینش آنها از سوی دانشگاهها و موسسات و یا هیأتهای مرکزی گزینش ذیربط، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی ‌رشته‌های مختلف تحصیلی داوطلبان مذکور به شرح ذیل اعلام می‌گردد. قبول‌شدگان لازم است با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام در یکی از روزهای دوشنبه مورخ 96/08/01 و یا سه‌شنبه مورخ 96/08/02 به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. عدم مراجعه به موقع برای ثبت‌نام به منزله انصراف از قبولی رشته ‌اعلام شده خواهد بود.

سایر معرفی‌شدگان به دلیل عدم تائید از سوی دانشگاهها و موسسات و یا هیأتهای مرکزی گزینش ذیربط، در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های اعلام شده قرار نگرفته‌اند و وضعیت آنان نسبت به قبل تغییر نمی‌یابد.

داوطلبانی که علاوه بر کدرشته‌های اعلام شده در این اطلاعیه دارای کدقبولی قبلی نیز بوده‌اند، قبولی قبلی آنان لغو شده و می‌بایست در رشته قبولی جدید ثبت نام نمایند.

مشاهده فهرست قبول شدگان نهایی

کد خبر: 849419

وب گردی

وب گردی