امیدوارم غلامی بتواند به چالش های زیاد آموزش عالی فائق آید

رییس دانشگاه خوارزمی گفت: امیدوارم وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازهم، بتواند وضعیت آموزش عالی کشور را ساماندهی کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی سبحان الهی با اشاره به معرفی منصور غلامی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای این همکارم آرزوی توفیق دارم.

وی در گفت و گو با ایرنا گفت: طبیعی است که رییس جمهوری بیشتر از همه مصلحت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را می دانند و به طور حتم فردی را برای تصدی کرسی این وزارتخانه انتخاب می کند که شایسته باشد.

رییس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم به سبب همکاری، آشنا بوده و امیدوارم او بتواند به چالش های زیاد آموزش عالی فائق آید.

سبحان الهی خاطرنشان کرد: متاسفانه آموزش عالی کشور طی سال های گذشته تضعیف شده و موازی کاری ها در این حوزه افزایش یافته که امیدوارم وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم بتواند در این زمینه اقدامات عاجل انجام دهد.

رییس جمهوری روز گذشته(یکشنبه) در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، رضا اردکانیان را به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو و منصور غلامی را به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

کد خبر: 849436

وب گردی

وب گردی