کسب  مدال نقره  مسابقات گرندپری – لندن توسط دانشجوی دانشگاه آزاد واحد رشت

دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در وزن 58- کیلوگرم مسابقات گرندپری نائب قهرمان شد.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تبریک کسب این افتخار به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «آرمین هادی پور صیقلانی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تربیت دبیرتربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست با اقتدار کامل با غلبه بر حریفان خود از سه کشور جهان به فینال راه یابدو در مبارزه فینال وزن ۵۸- کیلوگرم مسابقات گرندپری نتیجه را به نماینده روسیه واگذار کرد و مدال نقره را کسب کند.
مجید مشک بید حقیقی ادامه داد: در مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه گذشته با حضور 205 تکواندوکار (103 تکواندوکار مرد و 102 تکواندوکار زن) از 55 کشور در سالن « پاکرباکس آرنا » لندن به مدت سه روز آغاز و امروز ( یکشنبه ) به پایان خواهد رسید.
وی افزود: در روز دوم این دوره از مسابقات، مبارزات اوزان 57- و 67+ کیلوگرم زنان و وزن 58- کیلوگرم مردان از ساعت 11:30 به وقت تهران برگزار شد که آرمین هادی‌پور دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان آخرین نماینده کشورمان به مصاف « میخائیل آرتومونو » از روسیه نائب قهرمان جهان در سال 2017 رفت.
مشک بید حقیقی همچنین بیان داشت: هادی پوردر فینال این رقابت‌ها به مصاف « میخائیل آرتومونو » از روسیه نایب قهرمان جهان 2017 رفت. این پیکارها در حالی پیگیری شد که هر دو مبارز تا پایان راند سوم با احتیاط مبارزه می‌کردند و هیچ امتیازی رد و بدل نشد و کار به راند طلایی کشیده شد. در راند طلایی نماینده کشورمان نتیجه را 3 بر صفر واگذار کرد تا بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نماینده وزن 58- کیلوگرم پیش از این و در گام نخست برابر « صلاحدین بن صالح » تکواندوکار با سابقه بلژیک و نایب قهرمان اروپا در سال 2015 با نتیجه 11 بر 5 به برتری رسید. او در دومین مبارزه رو در روی « جک وولی » تکواندوکار با سابقه ایرلندی قرار گرفت و با غلبه (20 بر 13) بر این هوگوپوش راهی مرحله نیمه نهایی شد.
وی خاطر نشان کرد: هادی‌پور در سومین دیدار « تاوین هانپراب » از تایلند نایب قهرمان المپیک ریو در سال 2016 قرار گرفت و مبارزات با نتیجه 7 بر 7 به راند طلایی کشید اما در پایان این نماینده شایسته کشورمان بود که با غلبه بر این حریف راهی فینال شد.
مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

کد خبر: 849451

وب گردی

وب گردی