تهیه و تدوین١٣٠ برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی برای سال ٩٦

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی از تهیه و تدوین١٣٠ برنامه عملیاتی این سازمان برای سال ٩٦ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، محمد حسن زدا گفت: در سازمان تامین اجتماعی با قدمت بیش از ٦٠ سال برای اولین بار در ٤ سال گذشته مدیر عاملی از بدنه اجرایی سازمان به این مهم منصوب شد که ثمره این انتخاب، برقراری آرامش در سازمان، انجام فعالیت ها مطابق با برنامه و تنظیم برنامه استراتژیک است.

وی گفت: در تهیه سند برنامه راهبردی سازمان تأمین اجتماعی، حرکت به سمت سازمانی چابک و سرآمد در پاسخگویی با فرآیندهای هوشمند به عنوان اولویت های مهم گنجانده شده است که از آن جمله می توان به ایجاد شعب تمام مکانیزه و ارایه خدمات الکترونیک به ذینفعان اشاره کرد.

معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه ١٣٠ برنامه عملیاتی این سازمان برای سال ٩٦ تهیه و تدوین شده است، افزود: از مجموع این برنامه های عملیاتی بیش از ٥٠ برنامه مربوط به امور بیمه ای است و تاکنون نیز اقدامات اساسی و مهمی در ارایه خدمات و سهولت در دسترسی برای بیمه شدگان، ‌مستمری بگیران و کارفرمایان به این خدمات صورت گرفته است که از جمله می توان به بهره مندی از سیستم حیات و ممات و رخداد ازدواج و طلاق بر خط اشاره کرد.

زدا گفت: تا پایان سال ٩٦ بخش مهمی از این ٥٠ برنامه عملیاتی با اولویت رضایت مندی مخاطبان و سرعت در ارایه خدمات اجرایی می شود.

وی در پایان گفت : همه ماهه قریب به ٦ هزار میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه و بلند مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می شود که این مبلغ از محل پرداخت حق بیمه های بیمه شدگان تامین می شود.

706

کد خبر: 849496

وب گردی

وب گردی