درخشان: آقایان نفت را قربانی استقلال نکنند/ امیری باید اخراج می شد

سرمربی تیم فوتبال نفت طلاییه گفت: در هفته یازدهم بازی سختی داریم و امیدوارم آقایان ما را قربانی استقلال نکنند.متاسفانه همه قضاوت ها مشکل دارد و ای کاش این مشکل هرچه زودتر برطرف شود تا امتیازی از نفت نگیرند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: متاسفانه تیم هایی که هوادار زیادی ندارند در بازی با تیم های دیگر قربانی می شوند و در بازی با پرسپولیس هم نفت قربانی تصمیمات اشتباه داوران شد.تیم هایی مانند نفت در این مسابقات بیشترین آسیب را می بینند و هیچ مرجعی هم پاسخگو نیست.در بازی با نفت آبادان هم گل صحیح مان را مردود اعلام کردند و باعث شدند تا یک امتیاز را مفت از دست بدهیم.

وی افزود: در جریان بازی با پرسپولیس وحید امیری که با آرنج به صورت بازیکن ما کوبید باید اخراج می شد.مگر می شود بازیکن کنترل دست خود را از دست بدهد و به صورت حریف بکوبد. داور بازی چه طور این صحنه را ندید و به بازیکن پرسپولیس اخطار نداد.با این حساب برای چه در بازی از داور استفاده می کنیم و قبل بازی به ما می گفتند خودمان بازی را سوت می زدیم خیالمان راحت تر بود.

درخشان ادامه داد: هر دو گل پرسپولیس نادرست بود و باید داوران بازی را محروم کنند.دیگر نمی دانیم باید چه کار کنیم همین طور تیم مشکلات خود را دارد و آنوقت باید از در بازی ها هم این بلا سرمان بیایید.

سرمربی نفت طلاییه عنوان کرد: سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس قبل از رسیدن به توپ قصد داشت خودش را به زمین بکوبد و او از روی فراهانی دایو بست و دروازه بان ما هیچ خطایی مرتکب نشد.من خودم کنار خط ایستاده بودم و دیدم که گل پرسپولیسی ها نا درست بود.

درخشان خاطرنشان کرد: در هفته 11 بازی سختی داریم و امیدوارم آقایان ما را قربانی استقلال نکنند تا تیم از بحران خارج شود.متاسفانه همه قضاوت ها مشکل دارد و ای کاش این مشکل هرچه زودتر برطرف شود تا امتیازی از نفت نگیرند.

600

کد خبر: 849509

وب گردی

وب گردی