صادقی: مربیان استان‌ها به تیم‌های ملی دعوت می‌شوند

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون والیبال وعده داد که در اردوی تیم های ملی بانوان از مربیان استان‌ها و شهرستان‌های غیر از تهران نیز استفاده می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فریبا صادقی گفت: در حال حاضر تیم های ملی والیبال نوجوانان و جوانان دختر اردوهای خود را در کمپ تیم های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه 50 بازیکن به دومین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر دعوت شدند، افزود: این اردو در دو گروه از امروز (یکشنبه) آغاز می شود و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت. نخستین گروه شامل 22 بازیکن تمرینات خود را تا نهم آبان ماه ادامه خواهند داد و دومین گروه نیز شامل 28 بازیکن از ششم تا یازدهم آبان ماه تمرینات خود پیگیری خواهند کرد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدارسیون ادامه داد: اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر نیزاز روز پنج شنبه 27 مهرماه آغاز می شود. در این مرحله از تمرینات 45 بازیکن در دو گروه حضور دارند که تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان زیر نظر میترا شعبانیان به عنوان سرمربی پیگیری می کنند.

صادقی یادآور شد: دو مربی از استان های اصفهان و مازندران (صفورا گل افشان و شیما بابازاده) به این مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان دختر دعوت شدند.

صادقی درباره لیگ برتر والیبال بانوان سال 96 نیز گفت: این رقابت ها از اواسط آبان ماه آغاز می‌شود و تا کنون شش باشگاه برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

602

کد خبر: 849591

وب گردی

وب گردی