اسباب‌کشی مدیران از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

به دنبال تغییر در ریاست ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سخنگو، مدیرکل مبارزه با قاچاق کالای هدف و مدیرکل روابط عمومی این ستاد از مجموعه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری جدا شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، به دنبال تغییرات رخ داده در راس مدیریت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری، تعدادی از مدیران این ستاد از این مجموعه جدا شدند.

بر اساس این گزارش به دنبال تغییرات انجام گرفته در دولت دوازدهم و جابجایی حبیب‌الله حقیقی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امروز صبح قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیرکل مبارزه با کالای هدف ستاد و همچنین قائمی نسب مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سمت‌های خود استعفاء دادند.

به گزارش تسنیم، به دنبال تغییر در ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گزینه‌هایی برای تصدی این سمت در دولت دوازدهم مطرح شده که مهمترین آن‌ها «علی‌اوسط هاشمی» استاندار فعلی سیستان و بلوچستان است که بنا بر شنیده‌ها قرار است امروز مباحث جدی در خصوص خروج وی از استان سیستان و بلوچستان و انتصاب وی در سمت ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصمیم‌گیری شود.

706

کد خبر: 849601

وب گردی

وب گردی