نام نویسی 800 کاروان زائر پیاده از سراسر کشور برای سفر به مشهد الرضا

800 کاروان زائر پیاده از سراسر کشور برای سفر به مشهد الرضا در دهه آخر ماه صفر، در سامانه جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی نام نویسی کرده اند

به گزارش ایسکانیوز، سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت:زمان ثبت نام مدیراننام نویسی 800 کاروان زائر پیاده از سراسر کشور برای سفر به مشهد الرضا این کاروانها برای تشرف پیاده به مشهد از اول تا 20مهر تعیین شده بود که با مراجعه به نشانی اینترنتی www. Zaerin8.comیا www. Zaerin8.irبرای نام نویسی و یا تکمیل و ویرایش اطلاعات خود اقدام کرده اند.

حسین رضایی افزود: برای کاروانهای ثبت نامی بر اساس برنامه سفر برای اقامت، اسکان و خدمات در طول مسیر و نیز مشهد برنامه ریزی می شود.

او گفت: هم اکنون هم این سامانه برای ثبت نام فعال است و تا اربعین امکان ثبت نام رزرو برای کاروانهای پیاده سراسر کشور همچنان وجود دارد اماکاروانهایی که از این پس ثبت نام کنند در بخش رزرو قرار می گیرند.نام نویسی 800 کاروان زائر پیاده از سراسر کشور برای سفر به مشهد الرضا

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی افزود: با توجه به ظرفیتی که افزایش می یابد به کاروانهای رزرو اعلام و خدمات لازم به آنان هم ارائه می شود.

رضایی گفت:20 درصد مدیران ثبت نامی در این دوره کسانی هستند که برای نخستین سال مسئولیت کاروان پیاده را عهده دار می شوند.

او افزود: یک شرکت بیمه گر همه زائران پیاده را از مبدا سفر تا مشهد و بازگشت به شهر خود برای مدت 15 روز در قالب" بیمه نامه مسئولیت مدنی" بیمه می کند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت: حداکثر تعهد شرکت بیمه برای هزینه های پزشکی هر زائر در هر حادثه 50 میلیون ریال، فوت و نقص عضو در ماههای عادی دو میلیارد و 100 میلیون ریال و در ماههای حرام دو میلیارد و 800میلیون ریال است.

رضایی افزود: هزینه بیمه هر زائر 10هزار ریال است که بر اساس توافق صورت گرفته با شرکت بیمه 20 درصد مبلغ بر عهده جمعیت است و هشت هزار ریال را مدیران کاروانها پرداخت می کنند.

در ایام پایانی ماه صفر پارسال 270 هزار زائر پیاده به مشهد مقدس سفر کردند.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

902/900

کد خبر: 849693

وب گردی

وب گردی