ترقی:هویت انقلابی عامل دشمنی آمریکا با ما است

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: هویت انقلاب اسلامی ضد استکبارو ضد ظلم است بنا بر این همین موضوع عامل دشمنی آمریکا با ما است.

حمید رضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز با اشاره به این که برخی ها می گفتند با توافق برجام دشمنی ها کم تر می شود گفت: این تصور که دشمنی های آمریکا صرفا برای مسائل هسته ای بوده تصوری کودکانه و غیر منطقی است ونشان دهنده عدم شناخت دشمن است.

وی با اشاره به علت دشمنی های امریکا با انقلاب اسلامی ادامه داد:علت دشمنی های با انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا مسئله هسته ای نبوده بلکه هویت انقلاب اسلامی بوده است و این هویت هم چه با مسئله هسته ای چه با غیر از آن تغییری نمی کند.

ترقی با اشاره به این که هویت انقلابی ضد استکبار است تصریح کرد: عامل دشمنی با ما همین هویت انقلابی است که باعث شده نقشه ها و سیاست های سلطه گرایانه آن ها در منطقه نقش بر آب شود و تحقق پیدا نکند.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به رفتار های خصمانه آمریکا بعد از برجام اظهار داشت: این که کسانی تصور بکنند با توافق هسته ای دشمنی با ما کم می شود همانطور که الان مشاهده می کنید کاملا تصور خوشبینانه ای نسبت به آمریکا است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با رفتار های آمریکا و ادامه دشمنی های خود با ما احساس شد این نظریه غلط است همانطور که بارها رهبر معظم انقلاب فرمودند ریشه دشمنی های آمریکا اسلام ناب محمدی و روحیه ضد استکباری جمهوری اسلامی است.

معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در مورد مواجه ایران در برابر تصویب تحریم های جدید از سوی آمریکا اظهار داشت: بدون شک در درجه اول همانطور که مجلس تصویب کرده قانون مربوط به این مسئله در کشور باید اجرا شود و دستگاه های دیگر باید طرح هایی را که پیش بینی شده است را اجرایی بکنند.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی ادامه داد: باید مسئولان آن را دنبال کنند تا بتوانیم سیاست های خصمانه آمریکا را خنثی کنیم.

303

کد خبر: 849753

وب گردی

وب گردی