انتصاب معاون توسعه و مدیریت بنیاد ملی نخبگان

طی حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری، رئیس بنیاد ملی نخبگان محمدصالح ترکستانی به عنوان معاون توسعه و مدیریت بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، در حکم دکتر سورنا ستاری خطاب به محمدصالح ترکستانی آمده است: «نظر به تجارب ارزشمند و با عنایت به مراتب تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان منصوب می‌کنم.

امیدوارم با توکل بر خداوند سبحان و در پرتو ارزش‌ها و اصول گرانقدر اسلامی، با رعایت صرفه و صلاح بیت‌المال و امانتداری که از آن برخوردار هستید و با بهره‌مندی از همکاری صمیمانه و کارشناسانه تمام همکاران در واحدهای بنیاد در چارچوب اساسنامه و سایر ضوابط مقررات مربوط به ویژه در تحقق اهداف عالی در حوزه نخبگان، روان‌سازی امور، جذب منابع و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کشور و با تلاش جهادگونه در کسب رضایت الهی در خدمت به نخبگان و استعدادهای‌برتر عزیز، موفق و مؤید باشید.

بی‌شک تمام همکاران و مسئولین بنیاد در تحقق اهداف و انجام وظایف محوله، جنابعالی را یاری خواهند کرد.

توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در پرتو منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید نسبت به انجام مأموریت‌های محوله کوشا باشید.

شایان ذکر است بدینوسیله از زحمات دکتر سید مهدی موسوی کوهپر و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید.»

کد خبر: 849801

وب گردی

وب گردی