خشم هیستریک رژیم صهیونیستی

سفر هیات حماس به تهران و تقویت روابط میان این گروه مقاومتی فلسطین با جمهوری اسلامی ایران به مذاق صهیونیست ها خوش نیامده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از المیادین، سفر هیات حماس به تهران و تقویت روابط میان این گروه مقاومتی فلسطین با جمهوری اسلامی ایران به مذاق صهیونیست ها خوش نیامده است.

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی به تازگی با صدور بیانیه ای اعلام کرد :با وجود سلاح در دستان حماس، با فلسطینی‌ها مذاکره‌ای صورت نخواهد گرفت.

همچنین «یواف مردخای» ژنرال صهیونیست نیز به تازگی در سخنانی تاکید کرد که حماس باید وابستگی های خود به ایران را قطع کند، در غیر این صورت باید منتظر عواقب اقدامات خود باشد.

ایلت شاکید وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی شب گذشته در گفتگو با کانال دو تلویزیون این رژیم در واکنش به سفر هیات حماس به تهران تاکید کرد: ما اقدامات حماس را به رسمیت نمی شناسیم و ایران را اصلی ترین حامی این گروه فلسطینی می دانیم.

بر این اساس با توجه به امیدهای فراوان رژیم صهیونیستی به تغییر رویکرد حماس پس از امضای توافق آشتی ملی در قاهره، به نظر می رسد در این روزها صهیونیست ها با سفر اعضای این جنبش مقاومتی فلسطین به تهران و دیدار آن ها با مقامات ارشد ایرانی دچار خشمی هیستریک شده اند که سابقه آن را کمتر در سال های اخیر مشاهده کرده ایم.

کد خبر: 849808

وب گردی

وب گردی