تعلیق سپنتا نیکنام ازعضویت شورای شهریزد در شورای حل اختلاف بررسی می‌شود

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر یزد درصورت عدم نتیجه‌گیری در شورای حل اختلاف استان به شورای حل اختلاف کشور ارجاع می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز پروانه مافی درتشریح جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی افزود: درجلسه امروز کمیسیون، طرح دهیاری ها مورد بررسی قرار گرفت و مخالفان و موافقان به طرح نظرات خود پرداختند.
وی برهمین اساس تصریح کرد: مخالفان مورد اصل 75 قانون اساسی را مطرح می کردند و موافقان براین عقیده بودند که صرفا چند ماده با اصل 75 مغایر است که در نهایت رأی گیری شد و این طرح در کمیسیون رأی نیاورد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه جلسه درباره وضعیت سپنتا نیکنام عضو به تعلیق درآمده شورای شهر یزد مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان نظرات خود را مطرح کردند و در نهایت نتیجه بر این شد که مشکل تعلیق به شورای حل اختلاف استان برود و اگر آنجا حل نشد به شورای حل اختلاف کشور ارجاع شده و رسیدگی شود.
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در پایان جلسه منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه ضمن تشریح برنامه های خود به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

900

کد خبر: 849814

وب گردی

وب گردی