تازه‌ترین دستاورد ارتش سوریه و مقاومت

نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای هم پیمانشان در محور مقاومت، توانستند امنیت را به شهر «القریتین» در حومه جنوب شرقی حمص پس از به هلاکت رساندن تروریست‌های تکفیری بازگردانند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) ، منابع نظامی سوری اعلام کردند :نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانان آن، امنیت و ثبات را به شهر القریتین در حومه جنوب شرقی حمص بازگرداندند. این موفقیت پس از به هلاکت رساندن تروریست‌های داعشی که به شهر رخنه کرده بودند، رخ داد.

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه مین‌ها و بمب‌هایی را نیز کشف و خنثی کردند که تروریست‌های داعش در منازل، خیابان‌ها، میادین و نهادهای دولتی شهر القریتین کار گذاشته بودند.

در ماه گذشته حدود 300 تروریست داعشی سوار بر ده‌های خودرو از منطقه الرکبان به شهر القریتین حمله کرده بودند. آن ها از پشتیبانی اطلاعاتی ائتلاف بین‌المللی که آمریکا مدعی است برای مبارزه با داعش ایجاد کرده، بهره مند بودند.

در دیرالزور هم ارتش سوریه و همپیمانانش در محور مقاومت با یک موشک هدایت شونده یک خودروی گروه تروریستی داعش را در منطقه حویجه صقر در جنوب شرقی دیرالزور هدف قرار دادند که منجر به انهدام این خودرو شد.

خبر دیگر این که حدود 50 تروریست داعشی سوری الاصل از شهر البوکمال درحومه جنوب شرقی دیرالزور به خارج از مناطق تحت اشغال خود گریختند.

از حماه هم خبر می‌رسد که گروه‌های تروریستی، شهر محرده را با موشک هدف قراردادند.

کد خبر: 849817

وب گردی

وب گردی