برد را با تساوی عوض کردیم/ داور اشتباهات زیادی داشت/ویسی مربی خوش فکری است

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: شاگردان من از بازیکنان ایران جوان بوشهر برتر بودند و موقعیت های زیادی در دروازه حریف ایجاد کردند.

نادر دست نشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص بازی تیمش با ایران جوان بوشهر گفت: ما دراین بازی برد را با تساوی عوض کردیم، البته تیم بوشهری فوتبال خوبی بازی کرد اما شاگردان من از آنها سر بودند و اصلا موقعیت گلی در اختیار حریف قرار ندادند، ما در این بازی چه در خط هافبک و چه در خط حمله از حریف سر بودیم و موقعیت های بسیاری بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم، اما متاسفانه بازیکنان من در زدن ضربه آخر عجله کردن و نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در دقایقی از بازی تیم ما عقب نشینی کرد و به اشتباه برای حریف پنالتی گرفته شد، داور در این دیدار چندان خوب قضاوت نکرد و تکل بازیکن ما را به اشتباه پنالتی اعلام کرد در حالی که بازیکن ما توپ را زده بود. حتی در ادامه بازی برخورد بدی بین بازیکن ما با بازیکن حریف ایجاد شد و داور باید سجاد مشایخ رو اخراج می کرد که متاسفانه این کار را انجام نداد.

سرمربی ملوان در ادامه عنوان کرد: به هر حال داور بازی 2 تصمیم بزرگ اشتباه و تاثیر گذار در بازی گرفت که در نتیجه بازی هم تاثیر داشت ، اما بازهم ما به تصمیم داوران احترام می گذاریم .

دست نشان در خصوص بازی تیمش در جام حذفی مقابل شاگردان ویسی اظهار داشت: استقلال خوزستان دارای مربی خوش فکری است و ما برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم ، شاگردان من نشان دادند که در بازی مقابل تیم های لیگ برتری دست بسته نیستند و بسیار زیبا فوتبال بازی خواهند کرد، این بازی بسیار حساس خواهد بود و ما تلاش می کنیم تا در زمین خودمان و با حضور تماشاگران عزیزمان به برتری دست یابیم.

602

کد خبر: 849979

وب گردی

وب گردی