کشف جسد خون‌آلود زن کنار جسد بی‌جان گربه/زن مسیحی با ضربات دسته هاون کشته شد

مأموران ضمن بازرسی خانه «دسته هاون» خون‌آلود را در کنار جنازه پیدا کردند، جسد خون‌آلود یک گربه نیز در اتاق پذیرایی افتاده بود، مأموران همچنین در کنار تخت‌خواب پسر مقتول یک شیشه قرص پیدا کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپاقرصی» داشته و از دهه‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هرروزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صفحه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به‌سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه به بازخوانی حوادث و وقایع جنایی بیست و یک شهریور 1355 می‌پردازیم.

زن مسیحی با ضربات دسته هاون کشته شد

جنازه یک زن مسیحی که با ضربات دسته هاون به قتل رسیده بود در خانه‌اش واقع در خیابان بهرامی، کوچک صائب آپارتمان شماره 19 پیدا شد.

هنگامیکه همسایه‌ها وارد خانه زن مسیحی شدند پسر جوان او مهندس ادموند را که در حالت اغماء در کنار تخت خواب افتاده بود، به بیمارستان رساندند، یکی از بستگان این زن، از صبح چند بار به خانه آنها تلفن زده و جواب نشنیده بود و چون دیشب به خانه‌ آنها آمد و همسایه‌های این خانواده با اطمینان به او گفتند که زن مسیحی و پسرش در خانه هستند، نگران شد و با کمک همسایه‌ها قفل در را شکست و وارد خانه شد که با جنازه خون‌آلود زن مسیحی روبه‌رو شد.

جریان قتل زن مسیحی به کلانتری مرکز اطلاع داده شد و مأموران ضمن بازرسی خانه «دسته هاون» خون‌آلود را در کنار جنازه پیدا کردند، جسد خون‌آلود یک گربه نیز در اتاق پذیرایی افتاده بود، مأموران همچنین در کنار تخت‌خواب ادموند یک شیشه قرص پیدا کردند.

شب گذشته مأموران برای بازجویی مهندس جوان که متهم به قتل مادرش است به بیمارستان رفتند اما چون ادموند قادر به تکلم نبود، بازجویی به بعد موکول شد.

بستگان مقتول به مأموران گفتند این مادر و پسر با هم هیچگونه اختلافی نداشتند.

دعوای دیرینه یک زن و شوهر به خاطر خدمتکار زن

اختلاف قدیمی یک زن و شوهر به خاطر خدمتکار شهرستانی با شکستن شیشه‌‌های در و پنجره خانه توسط شوهر، به دادسرا کشید.

زنی به نام مریم به مأموران پلیس اطلاع داد شوهرش از حالت طبیعی خارج شده و با چکش و چوب، شیشه‌های تمام خانه و اتومبیل را شکسته است، مأموران به خانه مریم که در جعفرآباد است، رفتند و مشاهده کردند شیشه‌های تمام ساختمان شکسته است.

با شکایت مریم، همسرش احمد دستگیر و به کلانتری جلب شد، در تحقیقاتی که از مریم به عمل آمد او گفت: 30 سال است با احمد ازدواج کردم و از او دارای سه فرزند هستم که یکی از آنها دانشجو است، دو سال قبل خدمتکاری به نام مهناز داشتم که شوهرم عاشق او شده است و از وقتی مهناز از پیش ما رفته، شوهرم در هر فرصت برای دیدن او به شهر نور (محل سکونت مهناز) می‌رود.

مریم افزود: شوهرم چند بار از من خواست است با ازدواج او با مهناز موافقت کنم و امروز نیز مجدداً این پیشنهاد را تکرار کرد که مخالفت کردم و او ناراحت شد و با چوب تمام شیشه‌‌ها را شکست.

در تحقیقاتی که از پسر بیست و و دو ساله این زن و شوهر به عمل آمد او گفته‌های مادرش را تأیید کرد و گفت: پدرم عاشق خدمتکار سابقشان شده است، احمد در تحقیقات منکر اتهامات بود و گفت: همسرم را یک‌بار به خاطر همین تهمت‌ها طلاق دادم، بعد به ناچار بار دیگر با او ازدواج کردم اما او حاضر نیست دست از این حرفها بردارد.

پرونده این زن و شوهر برای رسیدگی به دادسرای تهران فرستاده شد.

16 نفر به اتهام شرکت در قتل بر سر فوتبال دستگیر شدند

با مرگ علی جوان بیست و یک ساله‌ای که در نزاع جمعی بین عده‌ای از جوانان نازی‌آباد و جوادیه بر سر مسابقه فوتبال به قتل رسید، 16 نفر از منازعان بازداشت شدند.

در نزاعی که بین جوانان دو محله جوادیه و کوی چهارم آبان نازی‌آباد روی داد، جوان بیست و یک ساله‌ای به نام علی بر اثر ضربات چاقو کشته شد و برادر او به نام ولی که محصل سال پنجم دبیرستان است، مجروح شد.

جوانان دو محله که با چوب و چماق به جان هم افتاده بودند، بعد از مجروح شدن علی و رسیدن مأموران پاسگاه کلانتری 17 متواری شدند، دو نفر از متهمان نزاع به نام ماشاءالله و علی‌اکبر که متواری بودند، دیروز خود را به مأموران کلانتری 17 تهران معرفی کردند.

ماشاءالله نزد مأموران گفت: متهم واقعی علی‌اکبر است.

پس از بازجویی از آنها پرونده بار دیگر برای رسیدگی به دادسرای تهران فرستاده شد و تحقیقات ادامه دارد.

705

کد خبر: 850006

وب گردی

وب گردی