بحران در دفاع راست استقلال برای دربی/ پاشنه آشیل آبی ها مشخص شد

با محرومیت غفوری و مصدومیت حیدری، دفاع راست تیم فوتبال استقلال برای دربی دچار بحران شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس- استقلال، شهرآورد حساس پایتخت همیشه با حواشی و نگرانی هایی همراه بوده است. دربی 85 شاید یکی از مهم ترین دربی های این چند سال اخیر باشد، چرا که تیم فوتبال پرسپولیس پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جبران است و از طرفی دیگر آبی های قعر نشین سعی دارند با هدایت شفر آلمانی شهرآورد را پیروز شوند تا اوضاع بهتر شود.

با محرومیت وریا غفوری و مصدومیت خسرو حیدری تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی با مشکل در خط دفاعی مواجه هستند. حیدری کاپیتان استقلال با برخوردی که با بازیکن نساجی در محوطه جریمه داشت از ناحیه ابرو دچار شکستگی شد و احتمالاً دربی را از دست خواهد داد؛ غیبت حیدری می تواند خیلی برای آبی ها مشکل ساز شود، چرا که از طرفی دیگر وحید امیری دونده و خط حمله سرخابی ها می تواند زهردار تر از همیشه عمل کند. البته گفتنی است؛ کاپیتان آبی ها روز گذشته در تمرینات حاضر شد و در آخرین اظهاراتش عنوان کرد می تواند برای دیدار با پرسپولیس به مبدان برود.

پزشک استقلال نیز در این خصوص عنوان کرده حیدری مشکل خاصی ندارد و به احتمال فراوان به شهرآورد خواهد رسید. استقلال و پرسپولیس تهران، پنج شنبه (4 آبان ماه 96) در ورزشگاه آزادی هشتادوپنجمین دربی پایتخت را برگزار خواهند کرد.

601

کد خبر: 850009

وب گردی

وب گردی