شهرداری مسئول هر اتفاقی است که در خط ۷ مترو رخ دهد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر ناایمن بودن خط ۷ مترو تهران،گفت: هر نوع اتفاقی در این خط بیفتد مسئولیتش به عهده مسئولان شهرداری است چرا که این خط ناایمن است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم محمد علیخانی با اشاره به آخرین وضعیت خط 7 مترو تهران اظهار کرد: کمیسیون عمران و حمل و نقل نظر خود را در خصوص این خط به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی ‌های صورت گرفته توسط کمیسیون، این خط ایمن نبوده و هر نوع اتفاقی در این خط بیفتد مسئولیتش به عهده مسئولان شهرداری است و این در حالی است که هیچ تاییدیه برای این خط از شهرداری به شورای شهر ارائه نشده است.

علیخانی بیان کرد: حدود 20 روز پیش مکاتبه‌ای در خصوص اشکالات این خط مترو با شهرداری شده و عدم ایمنی خط 7 تذکر داده شده است و قرار هم بوده تاییدیه بدهند که هنوز اقدامی صورت نگرفته است. خط 7 مشکلات بسیاری را دارد که از آن جمله می‌توان به عدم نصب هواکش، سینگالینگ و برق اشاره کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: از زمانی که پورسید آقایی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شده است در جلسات کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران شرکت نکرده است.

وی گفت: در این زمینه به معاون شهردار تذکر داده شده است ضمن اینکه شهردار تهران تاکید کرده از این پس معاونش در جلسات شرکت خواهد کرد. معاونین شهردار تهران باید بدانند هیچ جلسه‌ای مهمتر از جلسات شورا نیست.

706

کد خبر: 850031

وب گردی

وب گردی