فضاهای ورزشی در خوابگاه های دانشگاه شهیدبهشتی توسعه می‌یابد

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از توسعه فضاهای ورزشی در خوابگاه ها خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز، صمد حاج جباری در گفتگو با مهر از اجرای طرح مهر تا مهر در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: براساس این طرح تمام برنامه های حوزه دانشجویی تا مهر ۹۶ برنامه ریزی شده و براساس برنامه ریزی های انجام شده، برنامه ها اجرا می شود.

وی در ادامه به توسعه فضاهای ورزشی در خوابگاه ها اشاره کرد و افزود: افزایش توسعه فضاهای ورزشی در خوابگاه ها به ویژه خوابگاه هایی که خارج از پردیس دانشگاه قرار دارند در دستور کار معاونت دانشجویی قرار دارد و در حال حاضر اتاق سلامت در یکی از خوابگاه ها درحال راه اندازی است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برنامه این معاونت را افزایش کیفیت خدمات دانشجویی عنوان کرد و افزود: در تابستان سال جاری ۳ بلوک خوابگاهی پسرانه و یک بلوک خوابگاهی دخترانه، تجهیز و بهسازی شد، سال گذشته نیز ۲ بلوک خوابگاهی بازسازی شد و سعی ما این است که مشکلات خوابگاهی به حداقل برسد.

وی ادامه داد: سرویس های دانشجویی از خوابگاه های سطح شهر به دانشگاه و بالعکس در تمام روز دایر است و دانشجویان خوابگاهی برای دریافت وعده ناهار و یا شام نیاز به حضور در دانشگاه ندارند بلکه برای آنها ارسال می شود.

کد خبر: 850058

وب گردی

وب گردی