من به عشق هواداران استقلال دعوت آن ها را قبول کردم/ آن موقع که در فینال آسیا گل می زدم کجا بودند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال از نظر انگیزشی در شرایط بهتری قرار دارد و در دربی معمولا تیمی برنده می شود که انگیزه بالاتری داشته باشد.

سیروس دین محمدی سرمربی شهرداری تبریز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با آخرین وضعیت خود با باشگاه استقلال و اینکه هنوز عضو کمیته فنی این باشگاه است یا خیر، گفت: من یک استقلالی هستم و به عشق هواداران این تیم زمانی که از من در راستای کمک به استقلال کمک خواستند با جان و دل پذیرفتم؛ البته این وسط بودند افرادی که بدون توجه به نام و شناسنامه ام در این تیم شیطنت کردند و حرف هایی زدند که ذره ای برایم اهمیت ندارد چرا که آن ها عددی نیستند که بخواهند در رابطه با من صحبت کنند من همانی هستم که در مقابل صد و بیست هزار نفر در فینال گل زدم، آن زمان آن ها کجا بودند. اگر در این مدت کاری برای استقلال انجام دادم تنها به دلیل علاقه قلبی ام به این تیم بوده است.

وی ادامه داد: قصد دارم با افتخاری جلسه ای را برگزار کنم چرا که در حال حاضر با توجه به اینکه سکان هدایت شهرداری تبریز را بر عهده گرفته ام می خواهم با تمام تمرکز در خدمت این تیم باشم.

دین محمدی در رابطه با دربی پایتخت و پیش بینی اش از این بازی هم تصریح کرد: هر دو تیم در جام باشگاه های آسیا به شکل نه چندان جالبی حذف شده اند بنابراین می خواهند تمام تمرکز خود را روی لیگ بگذارند، در این بین پرسپولیس با برد هفته گذشته به لیگ بازگشته است اما استقلال در بازی برابر فولاد به معنای واقعی نا امید کننده ظاهر شد و حتی خود من که در آمدن شفر نقش داشتم هم این تیم را قضاوت کردم اما استقلال در برابر نساجی فوق العاده بود و این امید را در دل هوادارانش زنده کرد که آینده این تیم روش است.

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: استقلال رفته رفته به شرایط خوب خواهد رسید اما برای دربی به دنبال این خواهد بود که نشان دهد جایگاه واقعی آن ها کجا است و همین موضوع باعث می شود که استقلالی ها از نظر انگیزشی در شرایط بهتری قرار داشته باشند و در دربی معمولا تیمی موفق تر است که از نظر انگیزشی در شرایط مناسب تری قرار دارد.

وی در رابطه با شرایط نه چندان مناسب شهرداری تبریز در لیگ یک نیز خاطر نشان کرد: درست است که از نظر نتیجه گیری شرایط خوبی نداریم اما شهرداری تیم ریشه دار و قدیمی شهر تبریز است که از کادر مدیریتی خوبی نیز برخوردار است؛ یکی از دلایل اصلی انتخاب این تیم ثبات مدیریتی خوب آن ها است؛ بازیکنان کمی استرس دارند که با توجه به نتایج تیم طبیعی است اما تلاش خواهیم کرد که تیم را به شرایط مطلوب برسانیم؛ می توانیم با دو سه برد در تبریز شرایط مناسب تری را در جدول رده بندی پیدا خواهیم کرد.

606

کد خبر: 850073

وب گردی

وب گردی