پیوند میان ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، از اقدامات خوب در این دوره بود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: منابع انسانی، در عمل، باید حرفی برای گفتن داشته‌ باشد و همه ما باید تلاش کنیم تا در حوزه منابع انسانی، مشکلات همکارانمان به حداقل برسد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سید علی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در مراسم تکریم مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت و معارفه سرپرست جدید این اداره کل، ضمن بیان این مطلب افزود: باید نیروی انسانی بالنده‌ای داشته باشیم، تا بتوانیم خدمات روان و مطلوبی را به همکاران و مخاطبان خود ارائه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اضافه کرد: یکی از اقدامات خوبی که در دوره قبل انجام شد، تشکیل کارگروه‌های مشترکی بود که توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی و ستاد تشکیل شدند و پیوند ستاد و دانشگاه‌ها اتفاق خوبی است که انجام شد و ما باید بتوانیم از تجربیاتی که در این زمینه وجود دارد به خوبی استفاده کنیم.

وی یاد آور شد: مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات خوب در این دوره انجام شده‌است و کارهای مهمی نیز در دست اجرا است.

براساس این گزارش، در ادامه این مراسم، احمد ماهی، مدیرکل سابق منابع انسانی وزارت بهداشت، گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه داد و علی ابرازه سرپرست جدید اداره کل مدیریت منابع انسانی نیز گزارشی از برنامه‌های خود در این حوزه ارائه کرد.

در ادامه مراسم نیز مدیران کل معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نقطه نظرات خود را در حوزه منابع انسانی ارائه دادند.

701

کد خبر: 850149

وب گردی

وب گردی