به خاطرمسائل غیر فنی سرخابی ها را ترک کردم/ می خواهیم این فصل مدعی باشیم/شانس پرسپولیس در دربی بیشتر است

مهاجم پدیده گفت: در زمان حضورم در پرسپولیس شرایط آن طور که انتظار داشتم پیش نرفت به همین دلیل از این تیم جدا شدم؛ در استقلال هم با وجود اینکه شرایط از نظر فردی برایم خوب پیش می رفت از نظر فنی و تیمی شرایط خوب نبود و به خاطر هواداران پر شمار آن ها ناچار به جدایی شدم.

محمد قاضی مهاجم پدیده مشهد که در حال حاضر صدر جدول گلزنان لیگ برتر را هم در اختیار دارد در رابطه با شرایط خود گفت: خدا را شکر امسال را خیلی خوب شروع کرده ام؛ البته گل های من حاصل تلاش همه بازیکنان است و تنها تلاش آن ها را به ثمر می رسانم.

ملی پوش سابق کشورمان در رابطه با اینکه به نظر می رسد که همواره تلاش می کند وارد حواشی نشود هم خاطر نشان کرد: این موضوع درست است اما در فوتبال ایران حتی اگر شما به دنبال حواشی نباشید گاهی حاشیه ها دست از سر شما بر نمی دارند و همیشه عده ای هستند که تلاش می کنند برای شما حاشیه سازی کنند.

مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در رابطه با اینکه اگر در یکی از این دو تیم می ماند شاید امروز هم از محبوبیت بیشتری برخوردار بود و هم مسافر جام جهانی می شد هم تشریح کرد: در هر دو تیم اتفاقاتی افتاد که نمی توانستم همکاریم را ادامه دهم در سالی که در پرسپولیس بودم متاسفانه شرایطی به وجود آمد که به واسطه آن تیم ملی را هم از دست دادم.

وی ادامه داد: در استقلال هم یک سال نیم خوب را از نظر شخصی پشت سر گذاشتم و همراه این تیم در جام باشگاه های آسیا هم شرکت کردم اما متاسفانه شرایطی به وجود آمد که عملا ادامه همکاری در استقلال هم برایم مقدور نبود.

قاضی در رابطه با اینکه آیا علت جدایی او از سرخابی ها مسائل مالی بود یا خیر نیز تاکید کرد: اصلا چنین بحثی نبود و مشکل من بیشتر بر سر مسائل فنی بود و این دو تیم به دلیل هواداران پر شمارشان زمانی که در نتیجه گیری بد عمل می کردند باید جوابگوی هواداران می بودیم و زمانی که متوجه شدم شرایط بهتر نمی شود ناچار به جدایی شدم.

وی همچنین در رابطه با طلب هایش از باشگاه نفت و اینکه آیا برای پرداخت آن ها اقدامی صورت گرفته یا خیر نیز گفت: مدتی پیش فراخوانی از سوی این باشگاه در رابطه افردی که از این باشگاه طلبکار هستند منتشر شد و من هم از طریق باشگاه پدیده نامه زدیم و میزان طلبم را اعلام کردیم؛ قرار بر این بود که جلسه ای در این زمینه برگزار شود که هنوز خبری نشده است.

بهترین گلزن لیگ برتر دررابطه با شرایط خوب پدیده و البته افت آن ها طی هفته های گذشته نیز تصریح کرد: می خواهیم این فصل بین بالا نشین ها باشیم و برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم البته در دو هفته گذشته به خصوص در بازی برابر ذوب آهن بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم و با وجود اینکه با دو گل عقب بودیو در نهایت بازی را به تساوی کشاندیم این در حالی است که من نیز یک پنالتی را از دست دادم .

وی ادامه داد: در بازی برابر سپیدرود هم بازی را کاملا در دست داشتیم و می توانستیم بازنده این بازی نباشیم؛ به هر حال گاهی لازم است که از اتفاقات درس بگیریم درست مانند بازی برابر صنعت نفت آبادان که پس از شکست دو بر صفر در آن بازی اوج گرفتیم و تا آستانه رسیدن به صدر جدول هم پیش رفتیم؛ باید از اشتباهات بازی برابر سپیدرود هم درس بگیریم و در بازی های آینده از آن ها در راستای موفقیت تیم بهره ببریم.

قاضی ابراز امیدواری کرد هواداران شاهد یک بازی خوب در دربی باشند و تکمیل کرد: به هر حال شرایط استقلال با توجه به تغییراتی که در کادر فنی خود داشته است شرایط خیلی مناسبی ندارد اما در طرف مقابل پرسپولیس تیم سرحالی را در اختیار دارد و گمان می کنم پرسپولیس بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند.

606

کد خبر: 850157

وب گردی

وب گردی