تیم کاملی از متخصصان و پزشکان جهادی به سیستان و بلوچستان اعزام شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: تیم کاملی از متخصصان و پزشکان دانشگاه و مراکز درمانی تابعه این دانشگاه با حضور در شهر هیرمند در استان سیستان و بلوچستان از توابع شهرستان زابل خدمات درمانی به مردم این منطقه ارائه می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، علیرضا جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: در راستای طرح های محرومیت زدایی و حرکت های جهادی این دانشگاه در این سفر تیم کاملی از متخصصان و پزشکان دانشگاه و مراکز درمانی تابعه با حضور در شهر هیرمند در استان سیستان و بلوچستان از توابع شهرستان زابل و استقرار در بیمارستان شهدای هیرمند در سه شیفت کاری به ارائه خدمت به مردم شهیدپرور و شریف منطقه خواهند پرداخت.

جلالی در ادامه اضافه کرد: در این تیم متخصصان جراحی، بیهوشی،اطفال ،داخلی ، زنان و دندانپزشک و پزشکان عمومی حضور دارند و در مدت 5 روز به فعالیت تخصصی جهادی خواهند پرداخت.

وی گفت: ما در این حرکت جهادی چند هدف عمده را دنبال می کنیم اول اینکه باید این فرهنگ در کشور نهادینه شود که متخصصان برجسته کشور با حضور در مناطق محروم و کمتر برخوردار میهن اسلامی مان به شکل مرتب و زمان بندی شده با درد و رنج مردم شریف از نزدیک آشنا خواهند شد و دوم آنکه مردم این مناطق کشورمان نیز خدمات تخصصی را به شکل رایگان و جهادی دریافت خواهند کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در پایان ابراز داشت: امیدواریم روزی فرا برسد که یکی از آرمان های بزرگ معمار انقلاب را که محرومیت زدایی در حوزه سلامت بود را جامعه عمل پوشانده تا بدینوسیله رضایت خداوند متعال را نیز کسب کنیم.

701

کد خبر: 850271

وب گردی

وب گردی