احداث پایانه تاکسیرانی ابن سینا/  اجرای طرح عمرانی نهرسازی برای رفع مشکل آبگرفتگی در منطقه 13

شهردار منطقه 13 در بازدید شبانه ضمن بازدید از احداث پایانه تاکسیرانی ابن سینا از تکمیل و بهره برداری از این طرح طبق زمان بندی مشخص در ماه های اتی خبر داد و گفت : با شناسایی مشکل آبگرفتگی در برخی از معابر ، طرح عمرانی نهرسازی  در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه به همراه جمعی از معاونین و مدیران از پروژه های ترافیکی احداث پایانه تاکسیرانی ابن سینا و طرح عمرانی بازسازی نهر سرپوشیده ضلع شرقی اتوبان شهید یاسینی ضلع جنوب به شمال در محدوده پل کلاهدوز بازدید و روند اجرای این پروژه ها را ارزیابی کردند.

مرتضی رحمان زاده در این بازدید با بیان اینکه در جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان در نزدیکی ایستگاه مترو ، این پایانه با طراحی خطوط تاکسی احداث می شود گفت: نظر به وجود ایستگاه مترو در تقاطع امام علی (ع) و خیابان پیروزی ، این پایانه به منظور تردد آسان شهروندان به ویژه مسافران مترو احداث می شود که پیش بینی می شود تا 22 بهمن ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در خصوص مشخصات این پایانه تصریح کرد : این پایانه در زمینی به مساحت 400 متر مربع با راه اندازی خطوط تاکسیرانی در نزدیکی ایستگاه مترو این سینا احداث می شود که برای رفاه حال مسافران امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ، دفتر اداری ، نماز خانه و... پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 13 همچنین در ادامه ضمن بازدید از نقاط آبگیر و تاکید بر لزوم رفع مشکل آبگرفتگی معابر در محدوده پل کلاهدوز حضور یافت و از نزدیک نحوه اجرای طرح عمرانی بازسازی نهر سرپوشیده در ضلع شرقی اتوبان شهید یاسینی ضلع جنوب به شمال را مورد بررسی قرار داد.

700

کد خبر: 850301

وب گردی

وب گردی