رییس جمهوری ارمنستان ریاکار است

نوروز محمدوف، دستیار رییس جمهوری آذربایجان در امور روابط خارجی، سرژ سرکیسیان، رییس جمهوری ارمنستان را به نقض توافق حاصل شده در دیدار اخیر با الهام علی اف و ریاکاری متهم کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی «ترند» ، نوروز محمداف گفت: «رییس جمهوری ارمنستان در مقابل روسای گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا در نشست ژنو با الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان قول داده بود که با اعلام افکاری مشخص (درباره نحوه حل مناقشه قره باغ) به جامعه جهانی درپی این دیدار رضایت دارد اما پس از دیدار ، سرکیسیان ریاکاری کرده و طور دیگری حرف می زند. اگر رییس جمهوری ارمنستان رضایت نداشت، می توانست بگوید که هرفکری به ذهنش برسد و هرچه در قلبش باشد، بیان خواهد کرد.»
دستیار الهام علی اف در امور روابط خارجی افزود: «اکنون مردم و روسای گروه مینسک درباره رییس جمهوری ارمنستان چه فکری خواهند کرد؟»
نوروز محمداف افزود: «ملت ارمنستان در سایه چنین رهبرانی، به اوضاعی وخیم دچار شده است. ارامنه در حال ترک ارمنستان هستند. در ارمنستان هم اکنون دو ونیم میلیون نفر زندگی می کنند. براساس پیش بینی ها، اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، در 20 سال آینده، جمعیت ارمنستان از دو ونیم میلیون نفر فراتر نخواهد رفت اما از زمان استقلال، جمعیت (جمهوری) آذربایجان سه میلیون نفر افزایش یافته است.»

کد خبر: 850302

وب گردی

وب گردی