۹ آبان؛ برگزاری همایش "جهان، بدون ترور"

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از برگزاری همایش "جهان ، بدون ترور" در آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به برگزاری همایش "جهان، بدون ترور" 9 آبان ماه گفت: این همایش در آستانه روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی با حضور شخصیت های مطرح لشکری و کشوری برپا می شود و این در حالیست که این برنامه همزمان در 31 استان کشور برگزار خواهد شد.

وی در خصوص هدف از برگزاری این همایش تصریح کرد: ایجاد گفتمان سازی، جریان سازی به منظور آگاهی بخشی و مقابله با پدیده شوم تروریسم از جمله این موضوعات است. این در حالیست که این همایش با حضور خانواده های شهدای ترور برگزار خواهد شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه از گروه‌های دانش‌آموزی کشورهای مسلمان نیز برای حضور در این همایش دعوت شده اند، اظهار کرد: دانش آموزان در برگزاری همایش «جهان، بدون ترور» خودجوش و حضور فعالی خواهند داشت.

علامتی ادامه داد: اتحادیه دانش آموزان در سال های گذشته نیز متولی برگزاری همایش های «جهان بدون اسرائیل» و «جهان بدون آمریکا» بود که انعکاس های بین‌المللی داشت و پیش بینی می شود، همایش «جهان بدون ترور» نیز چنین باشد.

وی با بیان اینکه با پیشرفت‌های تکنولوژی انواع جدیدی از روش‌های تروریسم بروز کرده است، گفت: تروریسم زیستی، کشاورزی، محیط زیستی، اقتصادی، رسانه‌ای و جدیدترین آنها تروریسم سایبری، جنبه‎های جدیدی از انواع تروریسم هستند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه در حوزه فرهنگی نیز با تهاجم فرهنگی روبرو هستیم، عنوان کرد: در حوزه اقتصادی هم یک جنگ تمام عیار علیه ایران شروع شده است. برای افزایش آگاهی دانش‌آموزان و توانمند شدن آنها، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اقدام به طراحی سلسله همایش‌هایی تحت عنوان «جهان، بدون ترور» کرده است که با موضوعاتی چون تروریسم نیابتی، اقتصادی، زیستی، محیط زیستی، کشاورزی، رسانه ای و سایبری برگزار می شود.

کد خبر: 850345

وب گردی

وب گردی