چرایی لغو پروازهای فرودگاه شهرستان کلاله

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: استقبال کم مسافران سبب لغو پرواز‌های فرودگاه شهرستان کلاله شد.

به گزارش ایسکانیوز رامین آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پرواز‌های فرودگاه کلاله اظهار داشت: با توجه به ضریب اشغال کمتر از ۵۰ درصد صندلی‌های پرواز تهران به کلاله این پرواز برای پنجمین بار متوقف شد.

وی تاکید کرد: این پرواز با کوچک‌ترین هواپیما کشور انجام می‌شود، اما متاسفانه این پرواز با ۵۰ درصد توان خود هم پر نمی‌شود و این برای شرکت هواپیمایی اصلا مناسب نیست.

آذری خاطرنشان کرد: در راه‌اندازی مجدد در این ۵ ماه گذشته استقبال خوبی صورت نگرفت و از شهریورماه ضریب اشغال صندلی به کمتر از ۵۰ درصد رسیده به همین علت پرواز‌های این فرودگاه به صورت موقت تعطیل می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با تاکید بر اینکه پرواز پس فردا این فرودگاه لغو شده است، افزود: علت دوم توقف این پرواز‌ها استفاده از ناوگان پروازی برای سفر زایران اربعین است و با این وسیله وقفه ایجاد شده می‌تواند تا حدودی مشکل را برطرف کند.

آذری تاکید کرد: از نظر عملیاتی این فرودگاه کاملا آماده است و علت آن استقبال نکردن مردم است و با استقبال مردم این مشکل حل خواهد شد.

وی درباره پرواز کلاله به زاهدان هم گفت: باید مشکل سوخت هواپیما حل شود تا بتوانیم این پرواز را راه‌اندازی کنیم، اما این پرواز هم باید هواپیما از تهران به کلاله انجام شود تا میسر شود.

900

کد خبر: 850422

وب گردی

وب گردی