ساماندهی دستفروشان مسیر تردد زائران اربعین در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ساماندهی دستفروشان مسیر تردد زائران اربعین در این استان خبر داد.

به گزارش ایسکا نیوز، بهمن خسروانی مدیرکل حمل و نقل استان کرمانشاه گفت:جمع آوری و سازماندهی دستفروشان در محدوده راه ها و جاده‌های کرمانشاه در طول ایام اربعین و ممانعت از توقف آنها در اماکن نامناسب با هدف تأمین رفاه حال زائران از جمله اقداماتی است که در رأس کار قرار گرفته است.

وی افزود: مواردی همچون استقرار تراکتور در پارکینگ خسروی و قصرشیرین، نصب یک دستگاه کانکس ثبت سرعت، پیشگیری از قطع کابل فیبر نوری در محور قصرشیرین- خسروی، تشکیل ستاد گمشدگان، رفع مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در برخی از نقاط در طول مسیر و چگونگی توزیع سوخت به موکب‌ها از دیگر موارد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ایام اجرای طرح کمیته‌هایی جهت نظارت بر نحوه کیفیت خدمت‌رسانی به زائران تشکیل و نسبت به ارائه خدمات مطلوب همت می‌کنند.

خسروانی تصریح کرد:مقرر شده در اسرع وقت لیست تعداد و محل موکب‌های شناسنامه‌دار به دبیرخانه معرفی و صلاحیت ایمنی و ترافیکی این اماکن در طول مسیر زوار که توسط ستاد عتبات عالیات مشخص شده‌اند از سوی پلیس راه و این اداره کل مورد تأیید قرار گیرند.

وی عنوان کرد: مواردی همچون بررسی و تأیید ایمنی اتوبوس های اعزامی جهت جابه‌جایی زوار توسط پلیس راه استان و این اداره کل به همراه لیست رانندگان و شماره پلاک ناوگان جهت کمیته استان جز برنامه‌های تدوین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره پایانه‌های مسافربری گفت: پس از نظارت‌های مستمر اکیپ متشکله بررسی نقاط ضعف موجود و اقدامات در راستای بهبودی و رفع مشکلات، مقرر شد بازدیدهای میدانی تا آماده کردن کامل این پایانه‌ها ادامه یابد.

خسروانی افزود: مقرر شده شرکت های امداد خودرو سایپا و ایران خودرو، هلال احمر و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نسبت به معرفی تعداد و محل جایگاه های سیار و دائم اکیپ‌های خود ضمن امکانات موجود در طول مسیرهای زوار و معاونت حمل و نقل ترافیک و شهرداری نسبت به تأمین و معرفی جایگاههای پارکینگ اضطراری در سطح شهر اقدام تا از پتانسیل‌های موجود نهایت استفاده مفید معمول شود.

902/900

کد خبر: 850547

وب گردی

وب گردی