در نخبه کشی استادیم/ آشتیانی جزو بازیکنان باسواد این فوتبال بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: امسال آشتیانی در سطح بالای فوتبال حضور داشتند اما وقتی از فوتبال کنار می روند دیگر کسی یادشان نمی کند.

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با درگذشت ابراهیم آشتیانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: واقعا ناراحت شدم آشتیانی از فوتبالیست های با سواد و نخبه در فوتبال کشورمان بود.

وی ادامه داد: تا زمانی که در زمین بازی حضور داری همه دور و برت هستند و به تو احترام می گذارند اما تا از دنیای فوتبال خداحافظی کنید دیگر یادی از شما نمی کنند.

پنجعلی با انتقاد از رفتار هایی که با پیشکسوتان فوتبال می شود خاطر نشان کرد: امثال آشتیانی که در سطح ملی بازی کردند و برای خودشان کسی بوده اند چرا هیچ گاه در این فوتبال نقشی نداشتند! متاسفانه در سطوح مختلف شاهد هستیم تنها افرادی روی کار می آیند که از رابطه خوبی برخوردار هستند؛ امثال آشتیانی با آن همه سابقه هیچ گاه در شان خود نمی دید برای رسیدن به پست و مقام به کسی رو بیاندازد چرا که خیلی از این افراد علاقه مند هستند که آدم های مشهور پیش آن ها بروند و از آن ها طلب پست و مقام کنند. زجر آور است که در نخبه کشی استادیم و افرادی که برای فوتبال زحمت کشیده اند را به راحتی حذف می کنیم.

606

کد خبر: 850609

وب گردی

وب گردی