بررسی مشکلات صندوق‌های بازنشستگی تامین اجتماعی و کشوری در کمیسیون بودجه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مشکلات صندوق‌های بازنشستگی تامین اجتماعی و کشوری در کمیسیون بودجه بررسی و مقرر شد تا رؤسای کمیسیون‌های اجتماعی و بودجه نامه مشترکی را خطاب به رئیس مجلس برای رفع مشکلات این دو صندوق بنویسند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز حسینعلی‌ حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس جلسات مختلفی را برای رسیدگی به وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و به ویژه صندوق تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری برگزار کرده است.

وی افزود: در دو جلسه اول فرصت‌ها و تهدیداتی که از ناحیه صندوق‌های بازنشستگی وجود دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در جلسه امروز که با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونین وی و رئیس صندوق بازنشستگی کشوری و معاونینش برگزار شد راهکارهای پیشنهای رؤسای 2 صندوق برای برون رفت از وضعیت فعلی و ارتقاء وضعیت این دو صندوق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در این رابطه بنا شد تا نامه مشترکی توسط رؤسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اجتماعی مجلس به رئیس مجلس نوشته شود و شرایط و پیشنهادات در خصوص این 2 صندوق مطرح شود و کار ویژه‌ای برای برون رفت از وضعیت فعلی این صندوق‌ها اندیشیده شود.

منبع: فارس

303

کد خبر: 850691

وب گردی

وب گردی