اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش پیرامون استعفای مدیران بویراحمد و دنا

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: استعفای دو مدیر شهرستان‌های بویراحمد و دنا هیچ ربطی به مسائلی که مطرح می‌شود، ندارد، آنها خودشان دیگر تمایلی نداشتند.

به گزارش ایسکانیوز، سید علی‌اکبر هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و «سپهدار مجلسی‌نژاد» مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا با اعلام استعفای خود، از مسوولیت‌هایشان کناره‌گیری کردند و در این بین برخی از رسانه‌ها این کناره‌گیری را به مسائل دیگری همانند توزیع ناعادلانه اعتبارات و قومی و منطقه‌ای ربط دادند.

این در حالی است که هیچ کدام از این دو مدیر مستعفی در خصوص استعفایشان اظهار نظری نکرده‌اند، و شاید همین موضوع باعث حرف و حدیث‌های زیادی شده است.

مجلسی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در این رابطه می‌گوید: استعفاء کتبی نداده‌ام اما به آموزش و پرورش استان اعلام کردم که دیگر نمی‌توانم در این شهرستان خدمت کنم.

مجلسی نژاد در خصوص دلیل استعفایش از مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: پس از چند سال در عرصه خدمت به شهرستان دنا به آموزش و پرورش استان اعلام کردم که کسان دیگری وارد این عرصه شوند.

وی بیان کرد: به خاطر اینکه عرصه خدمت را برای جوانان مهیا کنیم از مدیت خود استعفاء دادم البته روزگار همین است که «گهی زین به پشت و گهی پشت به زین».

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در پاسخ به این سؤال که استعفای شما پذیرفته شد؟ اضافه کرد: فردا چهارشنبه، سوم آبان ماه ساعت ۹ مراسم تودیع و معارفه ما برگزار می‌شود.

هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز، اعلام کرد: استعفای این دو مدیر هیچ ربطی به مسائلی که مطرح می‌شود، ندارد، آنها خودشان دیگر تمایلی نداشتند.

901

کد خبر: 850734

وب گردی

وب گردی