اتفاقات و حواشی قبل از دربی به هیچ عنوان تعیین‌کننده نیست/ مخالفم که دربی، کسل‌کننده می‌شود/ نبود 3 مهره اصلی پرسپولیس اثرگذار است

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: من اعتقاد ندارم که کل تیم مهم‌تر است، بلکه نبود 3 مهره اصلی قطعا در کیفیت و نتیجه بازی اثر می‌گذارد.

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ابتدا در مورد درگذشت ابراهیم آشتیانی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خداوند ایشان را رحمت کند. واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شدم. من با پسر ایشان (اردلان آشتیانی) در سایپا همبازی بودم. به خانواده محترم ایشان و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و امیدوارم خدا به «اردلان» عزیز صبر بدهد.

وی با اشاره به برگزاری دربی 85 پایتخت در روز پنجشنبه گفت: اتفاقات و حواشی قبل از دربی به هیچ عنوان تعیین‌کننده نیست و نتیجه این بازی در همان 90 دقیقه رقم می‌خورد. هر تیمی‌آرامش بیشتری داشته باشد و بتواند کیفیت بهتری ارائه دهد، برنده بازی خواهد بود. امیدوارم استقلال منطقی و در آرامش، بازی را شروع کند. به هر حال بازیکنان پرسپولیس 3 سال است کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگی بیشتری دارند اما شرایط استقلال هم بهتر شده و مطمئنم بازی جذاب و خوبی را خواهیم دید.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: با نظر برخی دوستان که معتقدند یک تساوی کسل‌کننده را شاهد خواهیم بود، مخالفم. مطمئن هستم بازی خیلی خوبی از کار درخواهد آمد، چرا که هر کدام از تیم‌ها بنا به دلایل خاص خود به دنبال کسب پیروزی هستند. استقلال با برد در دربی می‌تواند روحکیه از دست رفته خود را برگرداند و پرسپولیس هم نمی‌خواهد از کورس قهرمانی عقب بماند.

رحمتی درباره غیبت مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و احتمالا محسن مسلمان در دربی 85 خاطرنشان کرد: صددرصد غیبت این 3 بازیکن تأثیرگذار خواهد بود. امیدوارم استقلالی‌ها بتوانند از این فرصت استفاده کنند. من اعتقاد ندارم که کل تیم مهم‌تر است، بلکه نبود 3 مهره اصلی قطعا در کیفیت و نتیجه بازی اثر می‌گذارد.

وی در مورد اینکه از میان سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی، کدام یک باید درون دروازه قرار بگیرند، تأکید کرد: تجربه فاکتور مهمی است اما انگیزه هم مانند بنزینی عمل می‌کند که می‌تواند به یک نیروی محرک خیلی قوی در تیم تبدیل شود. نمی‌دانم شرایط تمرینی بازیکنان در یک ماه گذشته چگونه بوده و چه وضعیتی از نظر روحی و فنی داشته‌اند. امیدوارم هر کدام که در ترکیب قرار می‌گیرند، بهترین عملکرد را داشته باشند چون عملکرد فردی روی عملکرد تیمی تأثیر مستقیم می‌گذارد.

604

کد خبر: 850756

وب گردی

وب گردی