اعلام اسامی بازیکنان پرسپولیس برای دربی؛ مسلمان هم هست

تیم فوتبال پرسپولیس با ۲۰ بازیکن در اردوی پیش از دیدار برابر استقلال تهران آماده دربی ۸۵ می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه فنی با بازیکنان و تمرین امروز (سه‌شنبه) نام 20 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از دیدار برابر استقلال تهران از هفته دهم لیگ برتر به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، بشار رسن، وحید امیری، سیامک نعمتی، احسان علوان‌زاده، گادوین منشا، علی علیپور، احسان حسینی و سعید حسین‌زاده.

انتظار می‌رفت با توجه به درگذشت ابراهیم آشتیانی، پرسپولیس در دربی با پیراهن مشکی رنگ به میدان برود، اما این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امکان تغییر لباس برای این دیدار وجود ندارد. در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه به دلیل اینکه پیراهن‌های پرسپولیس در اسپانیا تولید می‌شود و زمان کافی برای این موضوع نداریم تیم پرسپولیس با پیراهن قرمز مخصوص دربى به میدان خواهد رفت. پیش از بازی نیز برای شادی روح ابراهیم آشتیانی فاتحه قرائت می‌شود.

آخرین تمرین پیش از دیدار پرسپولیس برابر استقلال تهران از ساعت 11 صبح فردا در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار برگزار می‌شود و پس آن سرخپوشان در هتل آکادمی فوتبال به اردو خواهند رفت.

602

کد خبر: 850771

وب گردی

وب گردی