آزار و اذیت جنسی در پارلمان اروپا!

"ساندی تایمز" می گوید پارلمان اروپا به مکانی برای انواع آزار و اذیت های جنسی بدل شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از این پایگاه خبری، تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد پارلمان اروپا بستری برای آزار و اذیت جنسی است و برخی از مقامات ارشد پارلمان بر این عقیده هستند که هر اقدامی با کارمندان زن جوان در این پارلمان می‌توانند انجام دهند.

ساندی تایمز در گزارش خود به مصاحبه با ده‌ها تن از کارمندان زن جوان اشاره می‌کند که از سوی سیاستمداران اروپایی مسن‌تر و به خصوص دارای همسر و فرزند مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.

ساندی تایمز می‌نویسد: این نخستین بار نیست که مقامات بلند پایه مرد در اتحادیه اروپا به چنین رفتارهای ناپسندی متهم می‌شوند.

«آنتونیو تاجانی» رئیس پارلمان اروپا نیز در واکنش به این گزارش گفت: شوکه و خشمگین شدم حال آن که شوکه شدن پاسخ کافی به این مساله نیست و با وجود اقداماتی که از یک سال پیش برای افزایش سطح هوشیاری کارکنان اتخاذ شده است باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام داد.

گفته می‌شود تا کنون ۸۷ زن و ۶ مرد قربانی تعرض جنسی اعضای پارلمان اروپا شده‌اند.

نام عاملین این فساد اخلاقی حتی الامکان مخفی مانده حال آنکه ساندی تایمز از «ایو کوشه» وزیر اسبق دولت فرانسه و نماینده حزب سبز به عنوان یکی از متجاوزین نام می برد.

این در حالی است که ۵ نفر از اعضای اتحادیه خواهان تشکیل کمیته ای ویژه برای رسیدگی به مساله هستند و اصرار دارند که باید ادامه تحقیقات به نهادهای غیروابسته به پارلمان واگذار شود.

کد خبر: 850822

وب گردی

وب گردی