افتتاح نمایشگاه کتاب تبریز با حضور بیش از هزار ناشر

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان آذربایجان‌شرقی با حضور هزار و 6 ناشر از تاریخ 2 تا 7 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز هزار و 6 ناشر از سراسر کشور یکصد و هفده هزار و 173 عنوان کتاب را در 6 سالن و 790 غرفه عرضه می‌کنند. در بخش بین‌الملل نمایشگاه 142 ناشر 32 هزار عنوان کتاب را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

72 ناشر از استان آذربایجان شرقی در نمایشگاه حضور دارند و 16 کتاب‌فروشی منتخب تبریز نیز با نمایشگاه همکاری دارند.

برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز کتاب‌هایی از 53 ناشر را عرضه می کند. مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان بن کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

در پانزدهمین دور نمایشگاه کتاب تبریز نشست‌های تخصصی از قبیل اقتصاد مقاومتی، تاثیر شبکه‌های مجازی، بررسی نسخ چاپی دیوان شمس، بررسی مطبوعات در دوره مشروطه، سبک زندگی اسلامی، ادبیات داستانی، بررسی تصحیحات دیوان حافظ و دیوان شهریار، عفاف و حجاب، راهکارهای عملیاتی فرهنگ شهرنشینی و توسعه مطالعه، بررسی رمان معاصر، جشن امضاء کتاب، رونمایی از 18 عنوان کتاب، نمایش تابلوهای هنری مربوط به پیاده‌روی اربعین، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه خوشنویسی، نمایش فیلم کوتاه با موضوع کتاب‌خوانی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و خوشنویسی با موضوع کتاب‌خوانی برنامه جمع‌خوانی از کتاب‌های جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، کارگاه کاردستی با محوریت کتاب، اجرای نمایش و قصه‌گویی برگزار می‌شود.

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان آذربایجان شرقی از تاریخ 2 تا 7 آبان ماه از ساعت 10 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

502

کد خبر: 850849

وب گردی

وب گردی