علیرضابیگی: دولت از ابتدا هم با سرناسازگاری وارد شد

نماینده مجلس با اشاره به تصویب قانون برنامه توسعه ششم اظهار داشت: از ابتدا هم دولت از سر ناسازگاری با ابلاغ برنامه پنج ساله ششم وارد شد.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز ضمن تأکید بر تصویب قانون برنامه توسعه ششم از سوی مجلس گفت: از دولت انتظار تحرک و جنب و جوش بیشتر برای تهیه آیین نامه ها و دستور العمل ها برای این قانون را داریم.

وی تصریح کرد: این موضوعات در کمسیون ها مطرح است و در حال گزارش گرفتن از اجرای بندهای قانون برنامه توسعه ششم هستیم.

علیرضا بیگی ادامه داد: متاسفانه به جهت درگیری های عدیده ای که دولت برای خودش درست کرده در بخش هایی که مربوط به اجرای قانون برنامه توسعه ششم است تحرک قابل توجهی مشاهده نمی کنیم از ابتدا هم دولت از سر ناسازگاری با ابلاغ برنامه پنج ساله ششم وارد شد و حاضر نشد در تهیه آن مشارکت قابل توجهی داشته باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دولت در تهیه لایحه های برنامه توسعه ششم شرکت نداشت اظهار داشت: تهیه آن بر دوش دولت بود که از آن استکناف کرد و مجلس تهیه آن را برعهده گرفت و رییس مجلس آن را ابلاغ کرد.

وی با اشاره به رأی بالای مجلس در انتخاب کابینه روحانی برای دولت دوازدهم اظهار داشت: در حوزه های مختلف انتظار می رفت دولت جنب و جوش بیشتری برای رفع نقص های گذشته داشته باشد.

303

کد خبر: 850873

وب گردی

وب گردی