بیش از 8 محصول فناورانه دریایی رونمایی می‌شود

با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی، در جریان برگزاری سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت، بیش از 8 محصول فناورانه دریایی متعلق به شرکت‌های دانش‌بنیان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، محمد سعید سیف در آخرین جلسه ستاد برگزاری سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت"، که با حضور ارگان‌ها و نهادهای دریایی برگزار شد گفت: برنامه‌ریزی‌ها در خصوص برگزاری" سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت" نهایی سازی شده است و ستاد در نظر دارد، باهدف تجاری‌سازی و توسعه بازار در کشور، محصولات ارائه‌شده شرکت‌های دانش‌بنیان، را در حاشیه برگزاری این جشنواره برای نخستین بار رونمایی کند.

سیف افزود: ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی با معرفی محصولات برتر، زمینه‌ساز تسهیلاتی همچون اعطای وام، معرفی به ارگان‌های دریایی به‌منظور معرفی محصولات و رسیدن به مرحله تجاری‌سازی خواهد بود.

بر اساس این گزارش آخرین جلسه ستاد برگزاری سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت" با حضور ارگان‌ها و نهادهای دریایی به‌منظور ارائه آخرین اقدامات صورت گرفته، در محل مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری ریاست جمهوری برگزار شد و در این جلسه دبیران بخش‌های مختلف جشنواره موضوعات خود را به بحث گذاشتند و درنهایت آخرین پیشنهادات در خصوص نحوه برگزاری این رویداد ارائه و موردبررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در تاریخ 9 تا 11 آبان ماه با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی، در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

کد خبر: 850930

وب گردی

وب گردی