تهران - ایسکانیوز: حواشی دیدار تیم های امید پرسپولیس و استقلال با صحبت های ضد و نقیض با گره هایی کور مواجه شده است. اینکه حمله کنندگان لیدرهای استقلال بودند یا نبودند هنوز هم مشخص نیست. به همین دلیل با سرمربی تیم امید پرسپولیس تماس گرفتیم تا از صحت و سقم اتفاق رخ داده با خبر شویم:

آقای حسن زاده بعد از اتمام بازی دقیقا چه کسانی وارد زمین شدند و به زد و خورد بازیکنان شما پرداختند؟

لیدرها و تماشاگران منتسب به باشگاه استقلال بودند.

لیدر بودند یا هوادار ؟ چون اگر لیدر باشند ، مستقیم به باشگاه استقلال بر میگردد ولی اگر هوادار عادی باشند ارتباطی به باشگاه استقلال ندارد.

لیدر های باشگاه بودند چون تماشاگر و مردم عادی اصلا جرات نمی کنند به این شکل وارد زمین شوند و بازیکنان ما را کتک بزنند. بازی از همان ابتدا با حاشیه همراه بود. داور تمام خطاهای 50-50 را به سود تیم حریف سوت می زد و وقتی ما در دقیقه 85 گل برتری را زدیم، لیدرهای آنها عصبی شدند و بعد از سوت پایان بازی وارد زمین شدند و بازیکنان ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

برخورد کادر فنی استقلال چطور بود؟

آنها در صدد جدا کردن عوامل درگیر شوند بودند ولی خب جمعیت حمله کنندگان آنقدر زیاد بود که با یکی دو نفر نمی شد کاری کرد.

نیروی انتظامی کار خاصی نکرد؟

برای پراکنده کردن جمعیت داخل زمین، نیروی انتظامی گاز اشک آور انداخت و تا حدودی موثر بود.

سیروس دین محمدی سرمربی امیدهای استقلال گفته است که زد و خورد به آن شکل رخ نداده و این اتفاقات در همه جای دنیا می افتد و خیلی عادی است! چرا اینقدر اخبار ضد و نقیض پیرامون بازی وجود دارد؟

حتما باید یک نفر دیروز کشته می شد تا اتفاق غیر عادی رخ دهد؟ خب هر کسی به نفع باشگاه خودش اظهار نظر می کند.

شرایط باشگاه امید پرسپولیس چطور است؟ امید دارید که به رده های بالای جدول بیایید؟

برای من اصلا مهم نیست تیم ام چه رتبه ای کسب می کند چون به تیم های امید اصلا رسیدگی نمی شود. نهایت تلاش من این است که سالی یکی دو بازیکن به بزرگسالان معرفی کنم و وقتی به چنین هدفی برسم، کارم را درست انجام داده ام.

 
کد خبر: 85599

وب گردی

وب گردی