تهران – ایسکانیوز: در مهمترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس امروز و راس ساعت 19.30 دقیقه تیم های منچستر سیتی و چلسی به مصاف هم می روند.

چلسی و فرانک لمپارد بار دیگر به هم رسیدند؛ این بار نه به عنوان باشگاه و بازیکن بلکه به عنوان دو رقیب. در واقع اسطوره «استمفورد بریج» پس از 13 سال حضور در تیم چلسی و زدن 211 گل برای این تیم حالا باید در قالب تیم منچستر سیتی رو در روی تیم سابقش بایستد؛ خواسته یا ناخواسته اتفاقی است که می افتد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از «یورو اسپرت» لمپارد که در این فصل از تیم چلسی رانده شد به تیم امریکایی نیویورک پیوسته ولی از آنجا که 5 ماه دیگر بازی های تیمش در MLS ( لیگ حرفه ای آمریکا ) شروع می شود به تیم منچستر سیتی قرض داده شده است.

حضور لمپارد که بهترین گلزن تاریخ چلسی است در این بازی اگرچه تا همین روز گذشته مبهم بود ولی با صحبت های پلگرینی مربی تیم من سیتی این ابهام از بین رفت:« لمپارد الان یکی از بازیکنان تیم ما است و دلیلی ندارد که بازی نکند. بدون تردید او را به میدان می فرستم».

اینکه لمپارد از ابتدا بازی کند یا نه مهم نیست؛ حضور او مقابل ژوزه مورینیو که توصیه نکرد قرارداد این بازیکن با آبی های لندن تمدید شود خودش به اندازه کافی جذاب است. پلگرینی در ادامه می گوید این چلسی بود که لمپارد را نخواست و دلیلی ندارد این بازیکن بازی نکند:« باید در این مورد صادق بود؛ چلسی لمپارد را نخواست و این بازیکن مجبور شد تیمش را ترک کند. لمپارد از چلسی نرفت تا در من سیتی بازی کند».

پلگرینی در ادامه اشاره ای هم به حق خودش برای بازی دادن به این بازیکن می کند و می گوید:« لمپارد می تواند برای تیمی که او را نخواسته بازی نکند ولی این حق را دارد که به فوتبالش ادامه دهد».

با این حال این فرضیه که مورینیو و چلسی این بازیکن را نخواسته چندان تایید شده نیست؛ ژوزه مورینیو پیش از این دیدارد در این مورد گفت:« این تصمیم خودش بود که از چلسی برود؛ راستش انتظار این مورد را نداشتم که لمپارد با نیویورک سیتی به توافق برسد».

البته شرایط برای لمپارد هم پیچیده است؛ او چند وقت پیش به صراحت خطاب به هواداران تیم چلسی حرف زد و اعلام کرد به غیر از چلسی برای تیم دیگری بازی نمی کند. با این حال به نظر می رسد حالا شرایط برای او هم فرق کرده است :« درست است که گفته ام در لیگ برتر به غیر از چلسی برای تیم دیگری بازی نمی کنم ولی فکر کنم این کار را انجام بدهم».
کد خبر: 85832

وب گردی

وب گردی