بنی‌تمیم: باید سرمربی یا مربیان تیم‌های ملی در کاشان حاضر می‌شدند/ انتخابات فدراسیون کشتی دی‌ماه برگزار می‌شود

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: با هر شرایطی که لیگ را برگزار کنیم باز هم ایراداتی خواهد داشت و نمی‌توان رضایت مندی کامل را بوجود آورد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید بنی‌تمیم در خصوص میزبانی کاشان از لیگ برتر کشتی آزاد کشور اظهار داشت: قبل از هر چیز از همه عوامل و دست اندرکاران و مسئولین ورزش این شهر تشکر می‌کنم. با وجود اینکه شهر کاشان دارای پیشینه زیادی در کشتی نیست اما ملزومات برگزاری مسابقات که یکی از آن حضور تماشاگران است را به خوبی شاهد هستیم.

وی افزود: سیاست فدراسیون در خصوص اعطای میزبانی به استان‌ها و شهرهای مختلف کشور بار دیگر موثر واقع شد و امروز شاهد حضور پرشور تماشاگران و شرایط مناسب میزبانی در این شهر هستیم و تیم آنها نیز با وجود اینکه برای اولین بار شرکت کرده به فینال رسید.

بنی‌تمیم با اشاره به جلسه با مسئولین شهر کاشان برای میزبانی این شهر از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان اظهار داشت: در این جلسه شرایط میزبانی این شهر مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به محدودیت‌هایی که سالن برگزاری مسابقات لیگ داشت از جمله جایگاه تماشاگران و محل گرم کردن، سالن‌های دیگر این شهر بررسی شد اما هیچ چیز قطعی نیست و در خصوص میزبانی این شهر ظرف سه، چهار روز آینده تصمیم گیری خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در مورد مشکلات برگزاری لیگ و همچنین عدم حضور کادر فنی تیم ملی برای دیدن مسابقات گفت: برخی از اشکالات مربوط به سازمان لیگ و فدراسیون است و قسمتی از آن نیز به خود باشگاه ها باز می‌گردد. به هر صورتی که لیگ را برگزار کنیم باز هم ایراداتی خواهد داشت و نمی‌توان رضایت مندی کامل را بوجود آورد اما تلاش کردیم که اشکالات به حداقل برسد. در خصوص عدم حضور کادر فنی هم با شما موافقم و باید سرمربی و یا مربیان حضور پیدا می‌کردند.

وی در خصوص عدم حضور رسول خادم رئیس فدراسیون تصریح کرد: بدلیل تداخل برنامه‌ای که برای ایشان بوجود آمد بنده در این جا حاضر شدم.

بنی‌تمیم در مورد زمان انتخابات ریاست فدراسیون کشتی نیز خاطرنشان کرد: این انتخابات در دی ماه برگزار خواهد شد اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

وی در مورد ثبت نام در این انتخابات گفت: تا جایی که حضورم به کشتی کمک کند حضور خواهم داشت.

نایب رئیس فدراسیون کشتی همچنین در مورد میزبانی جام باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی نیز گفت: برخی استان‌ها مانند خوزستان، چهارمحال و بختیاری پیشنهاد میزبانی داده‌اند که در حال بررسی است اما در این خصوص نیز تصمیمی اتخاذ نشده است.

602

کد خبر: 861135

وب گردی

وب گردی