خط و نشان رحمتی برای مدیران باشگاه استقلال/ در دربی بازی نکنم، خداحافظ!

شنیده می‌شود کاپیتان تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی که با مدیران این باشگاه داشته، تأکید کرده باید در دربی به میدان برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سید مهدی رحمتی، کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال در لیگ برتر هفدهم روزهای سختی را تجربه کرده و در حال حاضر یک نیمکت‌نشین مطلق در تیم آبی‌پوش پایتخت محسوب می‌شود.

رحمتی از هفته ششم به نیمکت استقلال دوخته شد و حتی استعفای علیرضا منصوریان و حضور وینفرد شفر نیز تغییری در شرایط او ایجاد نکرد. سید حسین حسینی در 4 بازی لیگ برتری درون دروازه ایستاد و با وجود عملکرد نسبتا خوب، تنها یک بار موفق به ثبت کلین‌شیت شد.

در آستانه دربی هشتاد و پنجم پایتخت، وضعیت تمرینات استقلال و تاکتیک‌های شفر نشان می‌دهد حسینی باز هم درون دروازه خواهد ایستاد و کاپیتان آبی‌پوشان باید از روی نیمکت، حساس‌ترین بازی فصل را دنبال کند.

شنیده می‌شود رحمتی در گفت‌وگویی که با مدیران باشگاه استقلال داشته، تأکید کرده باید در دربی به میدان برود، وگرنه باید تمام حق و حقوق او را پرداخت و مقدمات جدایی‌اش را فراهم کنند. باید دید تهدید رحمتی کارساز خواهد شد یا حسینی در ترکیب اصلی استقلال برای دربی قرار می‌گیرد.

604

کد خبر: 861170

وب گردی

وب گردی