وضعیت بیمه سلامت در استان سیستان و بلوچستان

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک 2 میلیون و 300 هزار نفر در سیستان و بلوچستان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد صفدری در جمع خبرنگاران بیان کرد: یک میلیون و 600 هزار نفر از مردم روستایی و عشایر استان نیز به صورت رایگان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه دفترچه بیمه سلامت نیز همانند دیگر دفترچه های بیمه مشمول ارائه حدمات درمانی می شوند نیز گفت: تمام اساتید متخصص و فوق تخصص، پزشکان رادیولوژی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، ام ار آی و سی تی اسکن و غیره در مراکز درمانی دولتی دانشگاهی سیستان و بلوچستان آماده خدمت رسانی به دارندگان دفترچه بیمه سلامت همگانی هستند.

صفدری خاطرنشان کرد: 300 هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفته و به صورت رایگان دفترچه بیمه دریافت کردند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه با اجرای طرح بیمه سلامت برای تمام افراد با هویت ایرانی (شناسنامه و شماره ملی) که به هر دلیلی بیمه نبودند، دفترچه بیمه صادر شده است اظهار کرد: علاوه بر روستاییان و عشایر برای 300 هزار نفر از مردم محروم و فاقد توانایی مالی ساکن در شهرهای سیستان و بلوچستان نیز به صورت رایگان دفترچه بیمه سلامت همگانی صادر شده است.

منبع:ایسنا

902/900

کد خبر: 861204

وب گردی

وب گردی