از  وزیر پیشنهادی علوم برای حضور در دانشگاه قبل از جلسه رای اعتماددعوت شد

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از غلامی، وزیر پیشنهادی علوم دعوت کردند تا پیش از جلسه روز یکشنبه مجلس به سوالات نمایندگان دانشجویی پاسخ دهد.

به گزارش ایسکانیوز، کانون اندیشه‌ی‌ دانشجویان مسلمان، انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان ترقی خواه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نامه ای خطاب به وزیر پیشنهادی علوم خواستار پاسخگویی به سوالات دانشجویان، پیش از جلسه رای اعتماد مجلس شد.

در بخش هایی از این نامه آمده است:

شما در مصاحبه‌ای گفته‌اید که اصلاح طلب هستید، پس بر روی همین گفته‌ی خودتان دست می‌گذاریم؛ اقای دکتر غلامی آگاه باشید که لابی و رایزنی پشت پرده و فشار منتسبان و هواداران جنابتان برای ایجاد شکاف در جریان دانشجویی و ساکت کردن صدای اعتراض دانشجویان در دانشگاه ها شایسته مشی اصلاح طلبی نیست.

شنیده‌ایم که گویا شما گزینه‌ی بیست و دوم رییس جمهور برای تصدی وزارت علوم بوده‌اید، ما برای انتخاب گزینه‌ی اول‌مان به رییس جمهور رای داده بودیم اما تاکنون نشده است.

اگر اصلاح‌طلب واقعی هستید پس بنایتان باید بر شفافیت و پاسخگویی باشد و هزینه‌ی شفافیت را هم باید بدهید و علاوه بر ان اهل گفت‌وگو و شنیدن انتقادها و ارائه پاسخ مستدل به آن‌ها باشید.

ما تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از حضرتعالی دعوت می‌کنیم تا برای روز شنبه مورخ ۶ آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر پاسخگوی سوالات نمایندگان مختلف دانشجویان باشید و قبل از جلسه بررسی درمجلس شورای اسلامی، خود را در بوته‌ی نقد مستقیم و آرای دانشجویان قرار دهید.

کد خبر: 861289

وب گردی

وب گردی